Stăteam pur și simplu pe instagram. Chiar nu aveam ce face . Nu aveam chef nici măcar de o petrecere în momentul ăsta, aveam nevoie doar de puțină liniște.
Dinah :-Hey Lauren.
Eu :
-Hey Dinah. Care-i treaba ?
Dinah :
-Trebuie să te sun imediat!
Imediat cum citesc mesajul Dinah mă apelează .
-Ce s-a întâmplat ? Ii zic eu dezinteresată.
-E o cursă de motociclete la 8 . Ce ai spune să mergem? Lucy o să concureze și noi doar o să stăm și o s-o încurajăm.
-Nu știu ce să zic Dinah .
Chiar nu știam ce să fac. Nu aveam chef . Cursele de genul ăsta erau chiar periculoase, erau mafioți oriunde te uitai . Dar nu aveam ce să pierd până la urmă.
Camila e la muncă deci nu am cu cine să stau .-Haide Lolo! Teeee rooooooooogggg!!!
-Oh doamne bine ! Intr-o oră vino să mă iei .
-Asta e fata mea !! Ne vedem Lauren.
O puteam auzi cum râde . Ce stresant .Nici nu stau pe gânduri și intru direct in duș ca să mă relaxez și împrospătez .
Era 7:11 . Nu era grabă . Intru in garderobă să imi aleg niște haine . Era o cursă deci o să fiu toată îmbrăcată in negru . O bluză neagră care avea imprimată pe ea o inimă frâtă. Blugi mulați , și niște teneși . Jacketa de piele si sunt gata . Aleg să mă machiez foarte natural . Părul il prind intr-o coadă perfectă de cal . Acum o s-o aștept pe Dinah să vină să mă ia .
______________________________
Eram la cursă . Lucy ca de fiecare dată câștigase . Premiul era in bani, ea spunând că a primit doar 2000$ . Cine dracului o credea ? Pe chestile de genul primești minim 5000$ . In fine . Eu cu Dinah decid să mergem să luăm ceva de băut , nu voiam alcool, da, minune . Doar o apă sau un suc .
Dintr-o dată toată lumea devenise agitată . Se auzeau doar țipete si urlete de teamă. Sau ce dracului se intampla ?
Dinah mă trage speriată de mână și începem să fugim . Se auzeau focuri de armă . Ce mama naibii e aici? Eram extrem de speriată.
Imi revin din gândurile mele când simt ceva extrem de dur in mână, cum imi străpunge pielea. Cad la pământ fiind orbită de durere.
Cum am putut eu fi împușcată din sutele de oameni de aici ? Mâna mea sângera extrem de tare, simțeam o durere infernală . Dinah tot incerca să imi spună ceva . O văd cum are lacrimi in ochi . Totul se face negru, durerea pe care o simțeam dispărând.
*************************************
Mă trezesc de la un bipăit enervant care se auzea extrem de aproape lângă urechea mea . Simt o durere insuportabilă la mâna . Imi amintesc că am fost împușcată. Oare Dinah m-a adus aici? Cred că da, nu avea cine .
Eram foarte amețită, cred că ar fi mai bine să dorm . Până vine un doctor sau ceva .
_____________________________
Aud ușa cum se deschide . Nu puteam deschide ochii. Aveam o durere groaznică . Tot ce vreau acum e să dorm.
Când să adorm, se aude cineva suspinând. Ca și cum ar plânge . Sigur era Dinah sau Lucy, dar mai mult aș merge pe prima variantă. De ce plângea ? Eu nu puteam făcea nimic in privința asta, dacă mă ridicam sau pur și simplu deschideam ochii cred că muream de durere sau ceva . Corpul meu e paralizat, doar aud . Imi e imposibil să mă mișc.
In secunda a 2 a adorm instant.
CITEȘTI
Here for You •Camren• [FINALIZATĂ]
Fanfiction" Se apropie mai mult de mine să mă sărute dar când buzele noastre erau la un milimetru se aude o sirenă de poliție destul de aproape de noi . -Rahat ! Fugi ! " ---Lauren Ce o să se întâmple intre o polițistă sexy și o tânără care intră in probleme...