*după alte 2 luni*Aici sunt eu, din nou, alergam de poliție . De ce mereu mi se întâmplă asta? Nici eu nu știu de la ce pornește totul. Normani este plecată la familia ei pentru următoarea saptamână. Deci n-am decât să fumez și eu puțină iarbă, că parcă n-am mai făcut-o de mult.
Locul veșnic de lângă pubele imi era prieten . Mereu mă salva! Oh stai! Camila ! Dacă și de data asta o să mă întâlnesc cu ea ? Intr-un fel imi doresc dar in altul...nu... o să mă rănesc. Chiar ar trebui să încep să simt ceva mai puternic pentru Normani. Cum ar fi iubire, nu doar o atracție și puțină afecțiune.
Mă las in jos pe perete, stăteam pe vine. Așteptam 10 minute ca să plece polițiștii ăia . Nu aveam pe cine să sun, nici măcar pe Dinah, nu putea să mă ajute.
*peste 15 minute*
Totul era liber, nu se mai auzea nimeni și nimic . O liniște mortală. Mă ridic ușor și plec . Se auzeau pași venind spre mine din spate . Măresc pasul dar apoi cineva mă trage de mână și mă târăște inapoi pe străduță..... Camila.....
-Ce tot vrei femeie?? Ii spun eu chiar nervoasă.
-Să nu te mai droghezi in halul ăsta ! Eu trebuie mereu să găsesc o scuză ca să vin aici și să te scap. Dacă își vor da seama colegii mei ?
-Nu te-a pus nimeni să faci asta... Oftez ușor.
-Nu m-a pus nimeni Lauren? Ăsta e răspunsul tău? Spune intr-un fel scârbită. Eu doat las capul in jos și mă uit jenată in pământ.
-Eu la început chiar credeam că simți ceva...că nu sunt eu singura idioată...Lauren mă rănești.. in 5 luni am simțit in fiecare zi cum mă sting , din ce in ce mai mult. Tu ești fericită...tu ești cu tipa aia....O doamne plânge? Mi se rupe inima .
-Camila ! Dumnezeule ! Nu plânge! Spun și o trag intr-o îmbrățișare unde am vrut să simtă tot dorul meu fată de ea. Toată iubirea mea ... mă rănea... atât de tare.
-Camila dacă ai știi ce dor mi-a fost de tine! Poate crezi că acum sunt fericită. Dar eu chiar nu sunt. Da, Normani e o fată minunată dar eu nu o pot iubi... nu înțelegi? Toată fericirea mea constă in tine, Camila... eu.... te iubesc.. ii spun iar apoi dau să plec .
Dar mă cuprinde intr-o îmbrățișare strânsă. Da, de asta aveam nevoie. Aveam nevoie să o simt, era tot ce imi puteam dori .
CITEȘTI
Here for You •Camren• [FINALIZATĂ]
Hayran Kurgu" Se apropie mai mult de mine să mă sărute dar când buzele noastre erau la un milimetru se aude o sirenă de poliție destul de aproape de noi . -Rahat ! Fugi ! " ---Lauren Ce o să se întâmple intre o polițistă sexy și o tânără care intră in probleme...