Stăteam liniștită pe o canapea dintr-un colț al marii încăperi de la parter, savurând un pahar de whisky.
Totul era ok până acum, dansasem cu Dinah pe scenă, toți băieții după venind la noi și bineînțeles dădându-se la noi.
Acum doar stăteam și mă uitam la restul persoanele ce fac, observând cum cineva are privirea ațintită pe mine.
Era o fată superbă de culoare, cu părul creț și îmbrăcată într-o rochie cu paiete care îi făceau sânii să iasă în evidență.
O văzusem cum vine aici, eu luând încă o gură de whisky și așteptând-o pe frumoasa fată.
"Hey"
Vocea sa timidă se auzi, făcându-mă să întorc capul și să o privesc. Era mult mai frumoasă la apropiere, trăsăturile ei fiind scoase în evidență."Bună"
I-am zâmbit eu."Cum te numești?"
Întrebase bruneta, ochii săi analizându-mă atent."Lauren. Tu?"
"Eu sunt Normani. Ce ai spune să mergem să dansăm?"
Zâmbetul său era larg, de parcă ar fii foarte tristă dacă aș refuza-o."Sigur"
Mă ridic eu și îi iau mâna între a mea, pornind pe ringul de dans.__________________________________
O iau pe fata de culoare cu mine și o trag mai lipită de corpul meu, mușcându-ne amândouă perfect pe muzica care se auzea la maxim.
O puteam vedea pe Dinah care și ea la rândul ei dansa cu o tipă blondă și cu ochii verzi.
I-am făcut cu ochiul prietenei mele, aceasta făcând și ea la fel, după care Normani mi-a spus ceva la ureche.
"Mergem sus?"
Am rânjit și am dat din cap aprobator, aceasta trăgându-mă după ea în una din camerele de mai sus."Oh!"
Gemusem eu înfundat când bruneta îmi săruta și mușcă gâtul.Buzele sale au făcut contact cu ale mele, formând un sărut plin de dorință și sete de dominanță.
Hainele noastre ajunseseră și ele pe jos, noi fiind goale și sărutându-ne de parcă e ultimul lucru pe care o să îl mai facem.
"Dumnezeule!"
Gemuse bruneta când eu mi-am introdus un al treilea deget înăuntrul feminității sale.
Îi sărutam gâtul, lăsându-i câteva semne și probabil o vânătaie destul de vizibilă."L-Laure-n"
Gâfâise ea când ajunsese la doritul orgasm.M-am ridicat ușor din pat și mi-am cules hainele, fata stând pe spate în pat cu un strat de transpirație pe frunte.
"A fost drăguț"
Zâmbise ea, arătându-și dinții perfect de albi și drepți."Da... a fost"
Am spus eu, încheiându-mă la fustă."Um... Ne mai vedem, Normani!"
O salutasem eu pe brunetă, după care am ieșit din cameră și am coborât scările în căutarea lui Vero și a lui Dinah.__________________________________
"Deci... Cum a fost seara voastră?"
Ne întrebase Dinah pe mine și Vero, toate trei fiind acasă la această cu o bere în mână."Eu mi-am tras-o cu o tipă de culoare pe nume Normani, care arăta efectiv genial"
"Te-am văzut când dansai cu ea, chiar arăta"
Îmi zâmbise Dinah, alcoolul din vocea ei fiind vizibil."Eu era să mi-o trag cu un tip, doar că acesta s-a ridicat brusc și a vomitat lângă pat"
Spuse Vero și scosese limba în sens de dezgust."Ewww"
Am spus eu cu Dinah în același timp, uitându-ne una la alta și râzând.
Asta chiar e scârbos... săraca Veronica...."Tu Dinah? Ce ai făcut?"
"Mi-am tras-o cu o tipă blondă care se dăduse la mine, iar după mi-a cerut numărul de telefon și mi-a spus ca poate ne mai vedem"
Zâmbise blonda."Și...???"
"I l-am dat, iar acum aștept un mesaj"
"Cum o cheamă?"
Întrebase Vero și își puse o țigară între buze."Bella"
"Drăguț"
CITEȘTI
Here for You •Camren• [FINALIZATĂ]
Fanfic" Se apropie mai mult de mine să mă sărute dar când buzele noastre erau la un milimetru se aude o sirenă de poliție destul de aproape de noi . -Rahat ! Fugi ! " ---Lauren Ce o să se întâmple intre o polițistă sexy și o tânără care intră in probleme...