Intrasem cu 2 degete in Camila . Ii mușcam gâtul cu poftă și o sărutam sălbatic.
Gemetele răsunau in toata casa . Imi scot degetele din ea, apoi imi introduc ușor limba . Ii dau un mic sărut feminității ei iar apoi își dă drumul pe lenjeria de pe canapea .-Ești minunată iubire. Imi șoptește la ureche, acum ea fiind peste mine.
-Dar acum eu vreau să imi satisfac iubirea.Cum spune asta imi dă sutienul jos și imi oferă săruturi umede pe sâni . Eu incă imi țineam mâna in părul ei doar ca să știe că locul limbii ei e pe sfârcurile mele . Imi freca ușor partea intimă ceea ce mă făcuse să am primul orgasm . Își continuă săruturile pe abdomenul meu iar apoi pe coapsele mele .
Imi mușca lent intimitatea și intră apoi cu doua degete in mine . O zgâriam pe spate cu unghile și ii devoram buzele . Imi arcuiesc spatele când am parte de al doilea orgasm .-Camila eu... te iubesc..
Ii spun iar apoi o trag peste mine, având parte de un ultimul sărut , înainte să o îmbrățișez și să adormim .
-Și eu te iubesc , mult. Spune și se ridică stând in coate , uitându-se la mine ca un copil de 5 ani la o prăjitură. Imi zâmbește atât de frumoș și își pune capul pe pieptul meu, amândouă incă fiind goale .
__________________
Mă trezesc cu Camila care se uita dulce la mine . Ii zâmbesc și o sărut pe obraz.
-Neața soare ! Spune încă cu zâmbetul ăla imens pe buze .
-Neața Camz ! Wow, mi-a spus soare, asta e mult prea drăguț.
-Caaammmzz! Ador ! Spune și dă din palme așa drăguț, încât mă făcea să mă topesc. Există ceva mai minunat de atât ? Era atât de copilăroasă. O iubeam, chiar o iubeam.
-Haide să facem de mâncare. Încep să râd și o trag după mine .
Mă uit la chipul ei și observ cum își mușcă buza cu putere. Apoi imi dau seama că incă sunt dezbrăcată. Wow...jenant..-Eu...imi pare rau Camz. Spun foarte rușinată. Ok , chiar mă schimbasem mult.
-Nu ai de ce . Adică nu e așa de neplăcut să te văd goală. Zâmbește pervers iar eu mă îmbrac imediat in sutien și chiloți. Aveam de gând să stau așa pentru că si ea avea doar chiloții pe ea, dar urma să își ia și sutienul .
_______________________________
Eu eram la aragaz, gătind clătitele delicioase pe care eu le adoram, făcute de mine erau ceva divin . Camila mă ținea strâns în brațe de la spate privind ce fac de mâncare. Ii simțeam sânii care se presau de spatele meu . Sex de dimineață nu ar strica. Bine, glumesc, suntem tocmai la început, adică am făcut aseară. Apropo de aseară. V-am spus cât de bine pot face sex polițistele ? Uh, cu Camila a fost pur și simplu ceva de neuitat .
Terminasem capodopera mea . Pun ciocolata, caramelul și câteva fructe peste . Torn cafeaua in două căști și le așez in fața persoanei minunate de lângă mine .
Am început să mâncăm in liniște.-Mm... foarte bune. Spune Camz cu gura plină, ceea ce o făcea atât de adorabilă. Chiar mânca cu poftă.
-Mă bucur că iți place . Ii zâmbesc, dar apoi zâmbetul meu dispare când imi amintesc de subiectul pe care vreau să il vorbesc cu ea.
-Ascultă Camila. Vreau să vorbesc ceva cu tine.
-Sigur Lolo. M-a poreclit Lolo. Simt cum mă topesc .
-Păi știi.... fata aia de atunci din club este iubita mea. De 5 luni deja . Spun cu o tristețe in glas .
-Înțeleg... deci.. am fost doar o aventură? Doamne de ce era așa tristă? Barba începe să ii tremure in semn că vrea să plângă.
-Bine înțeles că nu Camz! Ii pun mâna pe umăr și o mângâi blând.
-Vreau doar să găsesc o soluție ca să ma despart de ea, in așa fel să nu o rănesc prea tare .-O....... o iubești? Spune ea încă cu bărbia tremurândă.
-In tot acest timp te-am iubit pe tine, Camila. Ea doar e o fată bună și credeam că o să pot avea sentimente față de ea. Dar nu, inima mea este in totalitate a ta, Cabello! Spun apoi ii dau un pupic pe frunte, protector .
CITEȘTI
Here for You •Camren• [FINALIZATĂ]
Fanfiction" Se apropie mai mult de mine să mă sărute dar când buzele noastre erau la un milimetru se aude o sirenă de poliție destul de aproape de noi . -Rahat ! Fugi ! " ---Lauren Ce o să se întâmple intre o polițistă sexy și o tânără care intră in probleme...