31. Te iubesc. Însemni tot.

387 26 3
                                    

Haideți să vă povestesc totul mai pe scurt. Eu acum sunt plină de lacrimi pe balcon, fumând. Motivul? Oh...

Eram in pat cu Camila, ne sărutam și ne pipăiam și tot felul de chestii, înțelegeți voi . Până când ea s-a dat de pe mine și m-a privit cu regret.

"Și Vanessa te-a atins unde te-am atins eu?" Ei bine asta spusese iubita mea dragă. Îmi rupsese inima in mi de bucățele. Iar eu i-am spus că dacă nu făceam asta o pierdeam pe Emily și că nu am fi fost in siguranță. Chiar nu știu ce să fac să îndrept totul. Vreau s-o fac să înțeleagă că Vanessa nu înseamnă nimic.. dar... e Camila. Cu timpul am început să o cunosc ca în palmă. E dificilă, e minunată, e pur și simplu persoana pe care aș vrea să o am lângă mine întotdeauna. Dar ea? S-a săturat de mine sau doar are o fază mai proastă?

Mai trag incă un fum din țigara mea, lăsând fumul să îmi părăsească gura lent. Apartamentul ăsta avea o vedere spre oraș și cred că asta mă ajuta puțin. Luminile se văd grozav și asta îmi dă o stare de bine. Oftez. În momentul ăsta simțeam atât de multe sentimente. Frica, tristețea, nervozitatea, îngrijorarea si durerea puneau stăpânire pe mine. Credeam că după asta totul o să fie frumos. Camila se comportă de parcă ea ar fi prima persoană cu care mi-am tras-o. "Și ea te-a atins aici?". Ce fel de vorbe erau astea? Urăsc confuzia pe care o trăiesc în momentul de față.

Din spatele meu se auzeau pași. Sper să fie cine cred eu că e. De fapt nu ar avea cine, nu cred că in casa asta există vreo fantomă, nu?

Așa cum am crezut. Era iubita mea. Se așează lângă mine privindu-mă atent. Cred că a observat că am plâns și că încă am lacrimi în ochi. Jenant .

-Lauren.... șopti ea.

-Huh? Spun indiferentă continuând să privesc orașul.

-Mă poți ierta? Oftă ea.
Bineînțeles că o puteam ierta și chiar voiam să trecem peste asta, dar....inima mea e în bucățele..doare...al naibii de tare.

-Normal că pot și am să o fac.
Doar eu știu cât de îndrăgostită sunt de tine, doar eu știu cât de rănită sunt după tot ce s-a întâmplat Camila. Iubesc fiecare părticică din tine și iubesc personalitatea ta și modul în care tu mă iubești . Camila Cabello înseamnă universul pentru mine. Doar tu mă poți face fericită iubito.. de ce nu mă înțelegi? Îi spun și apoi bufnesc în plâns.
Mila mă strânsese în brațe și îmi mângâia ușor obrazul cu degetul mare.

-Te iubesc Lauren Jauregui.. Însemni tot. Îmi pare rău că ți-am greșit, ok? Sunt o idioată și mă detest pentru asta. Îți mulțumesc pentru că mă faci fericită incă de când te-am cunoscut și că mă înțelegi.
Ce ai spune să ieșim mâine undeva? Vrei?

Spune Camila. Asta mă făcuse să mă simt mai bine. Așteptând după răspunsul meu, îmi oferă un mic pupic pe buze apoi chicotește.

-Logic că vreau să ieșim Caaaamz ! Spun și îmi pun mâinile în jurul gâtului său.

Here for You •Camren• [FINALIZATĂ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum