Şimdi ise otobüsün merdivenlerine ilerliyordum ki arkadan;
-Hey dur gitme !
diye seslenen birini gördüm tabi arkama dönmemle...
Esmer,uzun boylu,kahve gözlü bir çocuktu.2 saniyede fark edebildiğim kadarıyla.İlk başta bana sesleniyor diye düşünsemde sonradan otobüsün gitmemesi için bağırdığını anladım.İçimden de gülmedim değil...
Muavin olduğunu düşündüğüm bey;
-Tamam beyefendi gitmiyor bir yere siz valizinizi verin arkadaşa ve otobüsünüzdeki yerinizi alın bu son uyarı birazdan otobüs kalkıcak yani inşallah kalkar.
dedi sinirli bir ses tonuyla ve valizleri arkadaşına verdi oda zaten dolu olan bagajda bir yer arayışına girdi ve sonunda bulabildi.Bu arada bagajda yok yoktu çuvalla gelenler mi deseniz cırtlak renkte bavul taşıyanlar ve bavulları karışmasın diye kurdela adına bütün valizi resmen saranlar ilginç bir manzaraydı gerçekten, ama en azından yurdum insanı kokuyordu.
-Kusura bakmayın.Aslında hiç geç kalmam ama bu sefer böyle oldu.
-Tamam beyefendi hem zaten kaptan da geldi siz de hemen yerinize geçin ve kalkalım artık.
Bu kısa zaman zarfı içerisinde bende otobüse geçip 8 numaralı olan koltuğu aramaya başlamıştım bile ben hep cam kenarında otururum yani öyle alışmışım mesela kardeşimle yolculuğa gidince ben hep camdan dışarıyı izler uykum gelincede cama yastık koyup öylece yatardım oda benim dizime başını koyardı ve öyle uyurduk.Birbirimizden de hiç şikayet etmezdik.Zaten artık alışmıştık o hep koridor kenarı ben hep cam kenarı.İşte bu yüzden olucak ki babam gene cam kenarı bilet almıştı.Koltuğa oturunca etrafıma bakındım ve sonunda ailemi buldum nasılda el sallıyorlar bende onlara öpücük attım tabi gizli gizli yoksa öyle ulu orta öpücük atılırmı.
Canlarım benim ya iyiki varsınız.
Herkes koltuklarına geçince şoförde yerine oturdu ve otobüsü çalıştırdı.
Sonra sağıma bakmakla ufak çaplı bir şoka uğradım otobüse binerken ki gördüğüm adam sağ tarafta oturuyordu yanlış anlamayan benim sağım da değil yan koltuğun sağında ve bir ara oda bu tarafa bakınca göz göze geldik ama tabi hemen kafamı çevirdim ve aileme el sallamaya devam ettim.Otogardan çıkmaya başlayınca annemler iyice görünmez oldu ve bende doğal olarak el saklamayı bıraktım ve etrafıma bakınmaya başladım.
Yaklaşık 2-3 dk önce genç bir bayan gelip ve yanıma oturmuştu.27-28 yaşlarında uzun boylu,lepiska saçlı ve hafif göbekli hatta göbekli biri.Aslında fiziği de iyi ama nedense göbeği var.
Neyse işte yanımda oturuyor oturmasına ama geldiğinden beri çıtı çıkmadan duruyor ve yüzü de asık.Bence şu an dertleşmek için bir arkadaş arıyor.Ama lafa başlayamıyor.
Eee ben ne güne duruyorum kusura bakma ama bu yolculuk böyle geçmez dedim tabi içimden ve söze giriştim.
Yalnız bu arada daha deminden beri fark ediyorum bu adam resmen bizi dinliyor ve sürekli buraya bakıyor aa psikopat mı ne?Hani şu yan tarafımızdan koridor kısmına doğru oturan adam yanlış anlamayan otobüse binerken ki değil zaten o çoktan uzaklara dalmış gitmiş bile.
Neyse onunla sonra ilgileniriz simdi işimize dönelim.
-Merhaba.
-Merhaba.
-Önce kendimi tanıtıyım ben Mine.
-Tanıştığıma memnun oldum ben de Selen.
-Kaç yaşındasınız?
-28 Sen.
-Ben de 19'uma giricem Ocak'ta.
-Yani 2 ay kaldı.
-Evet sanırım oyle .
-Peki İstanbul'a neden gidiyorsun?Okumak için mi?
-Evet.Eczacılık.
-Ya bende eczacıyım biliyormusun.Desene meslektaş olucaz. Dedi ve biraz da olsa gülmeyi başardı.Bende dayanamadım söze girdim.
-Şey yanlış anlamazsanız birşey sormak istiyorum.
-Tabi sor.
-Otobüse bindiğinizden beri suratınız asıkta acaba bir sorun mu var?
-...
-Cevap vermek istemezseniz anlarım kusura bakmayın özel konuları deşmek istemem.
-Yok senin le ilgili değil kusura bakma sadece biraz gerginim.
-Anlatmak isterseniz dinlerim.
-Herşey tatil de başladı.Biz yani Yağız ve ben kayınvalidemi ziyaret için Kayseri'ye gitmiştik.2 hafta kaldık tatilimiz çok güzel geçiyordu.Taa ki o gelene kadar.
-''O'' derken?
-Yani Yağız'ın kuzeni ''Hande''cadısı.Sarı çiyan,yelloz. diye sıralarken araya girdim
-Tamam sakin olun peki sonra ne oldu?
-İşte bu yelloz hep aramıza girdi sürekli kuzen ayağına Yağız'ın yanında oldu ya yemeğe bile onunla gitti.İşte geri kalan 2 hafta da böyle geçti ve ben de dayanamadım.Kaçtım.
-Peki Yağız beyin haberi var mı yani şimdi o nerde?
-İşte orda. dedi ve yan taraftaki o psikopat adamı gösterdi.
-NEE!!!
Bölüm sonu inşallah beğenmişsinizdir.Bol bol vote bekliyorum.:)
Votelerinizi eksik etmeyin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AL GÖTÜR BENİ
Teen FictionBu benim ilk hikayem votelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum inşallah beğenirsiniz... :) Tüm hakları saklıdır.Bu isimle açılan ilk hikayedir.