~5.Bölüm\\Omzumda~

159 20 3
                                    

-Peki ortada tek bir beden varsa...

Biz bu konuya nerden geldik simdi.Neyse cevap vermemek en iyisi diye düşündüm ve kitabımı kapattım.O isekonuşmasına devam etti.

-iste boyle herkes senin gibi kaçarsa kimse sonunu göremez.Bazen denemek lazim sonu kötü bitiyor diye çekip gidemezsin.

Dedi ve kapatmış olduğum kitabi alip bana uzattı.

-Şimdi al kitabı ve okunmaya başla sonunu hiç mi merak etmiyorsun.Sonu kötü bitiyor diye o kadar anı boşa mı gitti bunların hiç mi değeri yok?

-O benim lafım bi kere.Neyse tamam.dedim ve okumaya başladım.

Yarım saat geçmemişti ki uykum  gelmeye başladı hem de kitabın en güzel yerinde tam birbirlerine kavuşacakken.Evet duyduğunuz gibi Yiğit beni kandırdı yani mutlu sonla bitiyor.Evet bir sürü olay geçirdiler ama birbirlerini hiç bırakmadılar.

Kitabın son 10-15 sayfası kala uykum iyice siddetlenmeye basladi.

Ben normalde basımı birine yaslamazsam uyuyamam  aslında cama yaslayacaktim ama sallanmaya başlayınca rahatsız oldum ve bende kendimi saliverdim.Ve simdide Yiğidin omzunda uyuyorum.Uyuyorum uyumasina ama bir yandan da Yiğiti kontrol ediyorum.

Eyvah kolunu omzuma koydu  napicam simdi aman neyse canım zaten uyuyorum sanıyor bir sorun olmaz...

Bu arada ben bu çocuğa ısınmaya mı başladım ne.

YİĞİT

Yaklaşık yarım saattir Mine omzunda uyuyor.Aslında kitap okuyordu ama herhalde uykusuna yenik düştü ve başını omzuna koydu. Koyarken biraz irkilmedim  değil ama sonra alışmaya başladım.Ve bundan cesaret alarak kolumu ona sardim.sonrada basımı ona yasladim.

Ne tuhaf bir an yaşıyorduk boyle oysaki otobüse binerken ki bana attığı o bakışlar yüzünden ondan korkmustum.Simdi ise başını omzuna yaslamış oyuyodu ve bende sesimi cikarmiyorum yada cikaramiyordum.

Birden yüzünü incelemeye başladım sonuçta uyuyordu degilmi  beni fark edemezdi.

Ne kadar masum bir güzelliği vardı öyle.Yüz hatları, boyun girintisi, gözleri. yanakları, burnu ve o kırmızı dudağı...

Kendine gel yiğit neler düşünüyorsun sen öyle kız sana güvenip başını omzuna koymus senin yaptığın şeye bak dedi iç sesim

Ve bende onu dinleyerek gözlerimi kapadım ama hala aklımda o vardı...

MİNE

Kaç saattir uyuyordum ben öyle daha doğrusu uyuyorduk.Yavaşça yerinde hareketlenmeye başladım ama henüz Yiğit uyanmamisti ve bende bunu fırsat bilerek onu incelemeye başladım.

Fark ettim de otobüse bindiğimizden beri ona bu kadar yakından bakmamıştım.Aslında gözleri kapalıydı ama sanki beni izliyorlarmis gibi hissediyordum.Ama gene de onu izlemeye devam ettim.Esmer bir yüzü vardı kaşları,göz kapakları,yanağı ,burnu,dudağı...

Ne yapıyorum ben ya gelmiş burada adamın yüz hatlarını inceliyorum tövbe tövbe ...Ayıp ama kızım kendine gel...

Ben bunları düşünürken otobüs anons yapmaya başladı.

''Sayın yolcularmız İstanbul otogarına gelmiş bulunmaktayız.Lütfen araçta özel eşyalarınızı unutmayınız.''

Tabi sesi duyunca Yiğit hareketlenmeye başladı ve gözlerini ovuşturdu.Ve bana seslendi.

-''Ne o beni mi izliyordun?''

 -Ne münasebet canım niye seni izleyim ki.Yüzünde bir şey gördüm sandım ama kirpikmiş.''

-Hani nerde?

-İşte burda yanağının üstünde''dedim ve ona yaklaşmaya başladım.Sonrada yanağında kirpiği aldım.

Aldıktan sonra bir an bana baktı ve ben de ona bakınca gözleri fark ettim.Ne kadar muntazam bir yüzü vardı öyle...

YİĞİT

Bir anda göz göze gelmiştik.Ne kadar güzel bir yüzü vardı öyle bence bu kadar yakınımda durmamalı ve hemen benden uzaklaşmalıydı...

-Tamam saol... dedim geçiştirerek,

oda bozulmuş olacak ki 

-Önemli değil.  dedi  somurtarak.

Ve hazırlanmaya başladık,montumuzu giydikten ve eşyalarımızı aldıktan sonra merdivenlere kadar ilerlemiştik.

Şuan Mine,ben,Selen Hanım ve Yağız aşağı iniyorduk.İnince hemen bagaj tarafına geçtik ve valizleri almaya başladık.Benim valizim mavi idi.Görünce hemen aldım.Mine'nin valizide mavi idi.Selen Hanım'ın ki kırmızı.Yağı'ın ki ise siyahtı.Herkes valizlerini alınca artık dağılma vakti gelmişti.

Önce Yağız beyle görüştük.Ve birbirimizin numarasını aldık.Sonra selen hanımla.Son olaraksa sıra Mine ye gelmişti onla görüşürken bir afallama oldu ben de bende anlamadım aman kız hakkında o kadar şey düşünmüştümki acaba nerde okuyor, neden buraya geldi, tek mi yaşayacak gibisinden...

Artık görüşme faslı bitince her kez yoluna gitmeye başlamıştı.

Ve bu hikaye burada sona ermişti...

MİNE

Görüşme faslı bittikten sonra valizlerimizi alıp yollara düşmüştük ama tabi Selen hanım telefon numaramı almayı unutmamıştı.Çok tatlı biri iyi ki onu tanımışım biraz tuhaf bir arkadaşlığımız oldu ama genede iyi anlaştık.Zaten o da arayı açma bu yolculuk arkadaşlığımız için bir neden olsun demişti...

Valizimin kaldırımda yaptığı izleri düşünürken yola koyuldum.

Ve bu hikayede burda sona ermişti...

Artık evdeydim yanı kuzenim Gizem'lebuluşmuştum ve şimdi annemlere haber vermeliydim.

-Alo annecim.

-Efendim kızım.

-Ben geldim sağsalim ona haber vereyim dedim.

-Tamam kızım yolculuk nasıl geçti.

-İyi Allahaşükür.Yanımda bir bayan oturuyordu...

-İyi tamam sen yorgunsundur şimdi yat dinlen biraz sonra tekrar konuşuruz.

-Tamam annelerin en güzeli hadi görüşürüz öptüm.

-Bende kızım.

İnşallah yalan söylediğimi anlamamıştır.Aman canım ne anlayacak.

Gizemle yaptığımız sohbetten sonra uykum gelmeye başlamıştı galiba annamin sözünü dinlemem gerekiyor zaten yolculukta uyuduğum uykudan hiç birşey anlamam ben.

Lavaboda elimi yüzümü yıkadıktan sonra pijamalarımı giymek üzere odaya gittim ve valizi açtım...

YİĞİT

Bizim grupla beraber oturuyorduk saolsunlar beni çok özlemişler.Baya bir sohbet ettik ve benimde uykum gelmeye başladı.Aslında otobüste uyumuştum ama hemde o kızla...

Neyse canım ben niye o kızı düşünüyorum ki. Zaten bir daha nerde tanışacağız.

Uyku bastırınca pijamalarımı almak üzere  odaya gitim ve valizi açtım...

MİNE 

Yok artık bunlar ne bu tişort,bu pantolon bu saat,bu atlet... ve bu parfüm..

YİĞİT

Yok artık bunlar ne bu elbise,bu etek,bu takılar,bu çamaşırlar...ve bu parfüm...

Ve bu hikayede burda sona ermişti...Yada ben öyle sanıyordum....

AL GÖTÜR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin