~3.Bölüm\\Göbek~

229 24 3
                                    

-Peki Yağız beyin haberi var mı yani şimdi o nerde?

-İşte orda. dedi ve yan taraftaki o psikopat adamı gösterdi.

-NEE!!!

-Şşşş sessiz ol duyucak şimdi çaktırmaman lazım. 

-Tamam ama siz  kaçtım demiştiniz yani nasıl buldu sizi?

-Nasıl mı buldu.Onun için çok  kolay  hemen  adamlarına  haber eder ve  onlarda  bulurlar  benim gidiceğimi  öğrenince oda bilet  almış  bende  onu  otogara gelince  gördüm  sonra  annemleri  aradım o anlattı.Yani beni takip etmiş.

Diye açıklama yaparken muavin yemek ve içecekleri dağıtmaya başlamıştı bile.

Sıra bize gelince muavin;

-Ne alırsınız hanım efendi diye sordu.

Selen hanimda ;

-Vişne suyu varsa vişne suyu alayım.  deyince şişelerin arasından vişne suyunu  aramaya  başladı ama bulamamış olacak ki yüzü mahcup bir şekilde geldi ve

-Kusura bakmayın hanımefendi ama vişne suyumuz  kalmamış portakal suyu  versem olur mu?

Selen hanım tam cevap verecekken  Yağız bey söze girişti;

-Hayır,Selin'in portakal suyuna alerjisi var olmaz  dedi.

Selen hanımda sinirlenmiş olacak ki;

-Sana ne benim alerjimden ister içerim ister içmem dedi ve biraz soluklandıktan sonra devam etti.

-Ben bir portakal suyu alayım lütfen.

Muavin endişeli bir şekilde;

-Eminmisiniz hanımefendi alerjiniz felan varsa... diye devam ediyordu ki Selen hanım araya girdi.

-Hayır alerjim felan yok siz o adama bakmayın ben portakal suyu alayım lütfen.

deyince bardağı hızlı adımlarla yerinden çıkardı ve doldurup ikram etti.

Sonra bana yöneldi;

-Siz ne alırdınız hanımefendi?

-Kahve varsa kahve alabilirim.dedim.

Oda sözümün ardından kahvemi doldurudu ve ikram etti.

-Buyrun hanımefendi.

-Teşekkür ederim.

Ardından yan koltuğa döndü ve onlara da ikram ettikten sonra uzaklaşmaya başladı.Yağız bey portakal suyu,Yağız beyin yanındaki adam ise kahve istemişti.

Selen hanım;

-Eee hep ben anlattım biraz da sen anlat niçin İstanbul'a gidiyosun,  ailen yokmu,  orda tekmi kalıcaksın?

-Üniversite için İstanbul'a gidiyorum.Ailem  var ama onlar Bursa'da kalıyor 1-2 aya kalmaz  onlarda  İstanbul'a gelecek. Ordak tek kalma  konusuna  gelirsek. Bir kuzenim var  adı  Gizem şimdilik onunla  aynı evde kalıcaz ama sonra  ne olur bilmem bakalım zaman  gösterecek.

AL GÖTÜR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin