~6.Bölüm\\Peki~

148 20 4
                                    

MİNE 

Yok artık bunlar ne bu tişort,bu pantolon bu saat,bu atlet... ve bu parfüm..

Ve bu hikayede burda sona ermişti...Yada ben öyle sanıyordum...

YİĞİT

Yok artık bunlar ne bu elbise,bu etek,bu takılar,bu çamaşırlar...ve bu parfüm...

Ve bu hikayede burda sona ermişti...Yada ben öyle sanıyordum....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Olamaz ben yanlış valizimi aldım.E kimin peki bu valiz?

Bir saniye benimle şu cadı kızın valizi aynı renkti mavi...Demek ki valizlerimiz karışmış.Hem bunlar kadın eşyaları ve  benim olmadığına gore kesin onundur.

Peki ben bu kıza nasıl ulaşıcam şimdi.İş aldık başımıza iyi mi...Şimdi uğraş dur.

Neyse canım her işte bir hayır vardır.Öyle değil mi?

Hem telefon numarası bile yok.Aa bir saniye Yağız beyin numarası var belki onda vardır.

-Alo Yağız bey,siz misiniz?Ben Yigit...Yiğit Yıldız.

-Evet Yiğit benim.Ne oldu bir sorun mu var?

-Evet var efendim şey... acaba sizde hani şu benim yanımda oturan kızın numarası varmı?Neydi adı... Ha Mine...

-Neden ne oldu ki?

-Şey sanırım valizlerimiz karışmış onunla da.

-Anladım bi saniye Selen de olması lazım bir sorayım.

-Peki bekliyorum ben.

-Selen hayatım hani şu senin yanında oturan kız vardı ya Mine onun numarası varmı sende Yiğit istiyor valizlerimiz karışmış neymiş.

-Evet var hayatım dur söyleyim ben yazsın.

-Yiğit duydum mu? Al yanına kâğıt kalem söylüyor.

-Tamam Yağız bey yazıyorum.Söyleyin.

-0507 431......

-Tamam çok tesekkur ederim saolun.

-İyi günler

-Sana da Yiğit hadi kolay gelsin.

-Saol abi yengeye de selamlar.

Konuşma bittikten sonra sıra aramaya gelmişti numarayı çevirdim ve açmasını beklemeye başladım...

MİNE

Off ya neden dikkat etmezsin ki kızım.Bir valize bile sahip çıkamıyorsun.Nerden bulcam şimdi valizin sahibini...

Bir saniye simdi bir düşünelim valizi bana Yiğit bey vermişti.Hangi renk senin demişti bende mavi demiştim.Ama birin daha valizi maviydi.Hani şu benim yanımda oturan çocuk Yiğit mi ne ...Demek ki onunla karışmış...

Peki ben ona nasıl ulaşıcam.Bu kadar işin içinde bir de bununla ugraşıcam...

Neyse canım her işte bir hayır vardır.Öyle değil mi?

Hem kendime sövmeyi başka bir zamana erteleyebilirim.diye düşündükten sonra,

Selen hanımı aramak üzere telefonu elime aldım ve S harfini aramaya başladım.

Kii  telefon çaldı.İsim yoktu sadece 0505 697... Yazıyordu...

İlk basta açmayacaktım.Sonuçta her çalan numaraya cevap verilmezdi öyle degilmi?

Ama ısrarla çalmaya devam edince açmak zorunda kaldım.

-Alo ?

-Alo ?

-Alo ?

-Alo ?

-Daha alo demeye devam edicekmisin acaba ?

YİĞİT

Ne diyorrum ben böyle ya Alo ne arkadaşım...Neyse söze girsem iyi olacak...

-Pardon ya... şey ben Yiğit hani otobüste karşılaşmıştık seninle sonra yan yana oturmuştuk.

Ne oldu benim sesime ya neden incelemeye başladı kibarlaştım mı ne...Tövbe tövbe...

-Ha evet tanıdım Yiğit miydi adın?

Baksen demek ki adımı unutmamış. Ne diyorsun yiğit ya kendine gel... belki kızın isim hafızası çok kuvvetli...

Nerde kalmıştık ha evet cevap verme sırası bendeydi dimi...

-Evet,Mine Yiğitti.

-Bakıyorum da ismi unutmamışsınız.

-Yok canım ondan değil yani benim hafizam sizin ki  kadar kuvvetli değil.Günlüğünüzde de yazıyordu da oradan gördüm.

Bir saniye ben size söylememiştim değil mi? Mine'nin çantasını karıştırırken gördümde...Sakın yanlış anlamayın hani şu küçük cepler olur ya valizde işte orda duruyordu.Bende açınca gördüm.

-Ne sen benim günlüğümü mü okudun?

-Hayır ben öyle milletin çantasını karıştırmaya meraklı değilim hanımefendi.Ayrıca valizleri karıştıran sensin.Unuttun mu?

-Hiç te bile sende de suç var öyle değilmi?Sonuçta bu saate kadar fark etmedin.

-Neyse canım şimdi bunları tartışmaya gerek yok.Hem benim işim gücüm var.Sana adresi mesaj atıcam oraya getirirsin valizi orda değişiriz.

-Aynen benim de isim gücüm vardi zaten.

-Peki o zaman anlaştığımız gibi.

-Peki

-Peki

~~~~~~~~~~~~~~~
Sevgilerle...

nurcihanygc


















AL GÖTÜR BENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin