Lisa'dan
Okula gelmiştik. Aşı günüydü. Bu okulu nerden tanıyorum? Ah, Jungkook'un okulu! Tabi ya. İnşallah o gıcıkla karşılaşmam.
Araba durunca biz de kapıyı açıp indik. Hastanedeki stajyerler de gelmişti. Ancak aralarından sadece birisi ile anlaşabiliyordum. Suzy. Çok tatlı bir kızdı. Bir de sevgilisi vardı. Ancak ayrılmışlar. Çocuk Suzy'den ayrılmış.
Karşımdaki Jungkook ile beddua okuyordum. Onu mu görevlendirmişlerdi cidden?! AİSH!
Gözleri gözlerimi teğet geçerken arkaya endişeli gözlerle baktığında ben de oraya baktım. Suzy mi? Neden Suzy'ye öyle bakıyordu?
Yanına gidip elimi yumruk yaparak omzuna vurdum.
Lisa:Hey, öküzün trene baktığı gibi neden oraya bakıyorsun?
Jungkook:Hı, efendim?
Lisa:Anan diyorum nasıl?
Jungkook:İyi işte ne yapsın.
Lisa:İyi iyi selam söyle teyzene.
Jungkook:Ta-dur bir dakika. Benim teyzem yokki.
Lisa:Hıh! Dur ben seni anladım. Sen Suzy'ye mi göz diktin? Hınzır senii. Ama ona göz koyma, onun sevdiği var.
Alayla gülerek
Jungkook:Yakında onuda aldatır.
Diyerek okulun içine girdi. Ben de anlamamış bir şekilde peşinden..
^^^^
Lisa:Evet! Arkadaşlar herkes sıraya girsin. Hey hey! Çocuk musun sen?! Gelmişsin 18 yaşına hala sıraya girmeyi bilmiyorsun!
X:İşte onu diyoruz biz de abla. Çocuk muyuz biz aşı oluyoruz?
Lisa:Çocuklar mı aşı olur sadece? Senin beynine...
X:Oha oha! Okuldayız.
Lisa:Cidden mi ya vay anasını!
^^^^
Y-Benimle çıkar mısın?
Lisa:Hı, ne?
Y-Diyorum ki çok güzelsin. Melek gibi... benimle çıkar mısın?
Lisa:Sanırım siz veletlerde bu moda oldu. Dış görünüşe bakarak için hiçe sayılması...
Y-İçini sonra öğrenirim mesela ilk gece?
Diyerek piç bir şekilde güldü. Bu beni masum kızlardan mı sanıyordu? Ya da okuldayız diye bir şey yapmayacağımı? Şimdi görür.
Ben de ona piç gülüşü attım ve yaklaşmasını işaret ettim. İyice gülüşü yayılırken benimde yayılıyordu. Kulağını ağzıma yaklaştırınca
Lisa:Şimdi sana bir şey diyeceğim ama kimseye demeyeceksin tamam mı? Yoksa çok utanırım.
Y:Tamam güzelim. Söylemem.
Lisa:O ilk gece olayı varya hani...
Y:Hıhıı
Lisa:Heh işte onu sana sokmadan buradan defol yoksa o azgın çükünü sana sakso çektiririm. Defol git şimdi!
Y:N-Ne?
Jungkook:Hey hey! Flört mü ediyoruz burada, aşı mı?! Hadi senin aşın bittiyse git oğlum.
Y:T-Tamam hocam.
Jungkook:Sen iyi misin, kyung?
Kyung:E-Evet, iyi g-günler efendim.
Çocuk gidince jungkook yanıma gelip kolunu omzuma atmıştı, tabi ısırılmayı beklemiyordu.
Jungkook:Ahh! Seni köpek. Nasıl o parlak, yumuşak, kemikli ve damarlı elimi ısırırsın?!
Lisa:Az yavaş gaza bas. Ayrıca o kadar yaklaşma 1 metre ötede dur.
Jungkook:Ay sana da çok me-
Suzy:Lisa noona yardım edebilir misin?
Jungkook:Odana erkek atmanda mı? Yardımcı olacağını sanmıyorum. Ama istersen ben yardımcı olabilirim. Tanıdığım iyi kişiler var.
Suzy:S-Sen çok p-pisliksin!
Diyerek ağlayarak gitti. Bu jungkook hangi sikim saçmalıyordu bilmiyorum ama sınırını aşmıştı!
Lisa:Ya Jeon! Kimsin sen? Yoksa Suzy'yi bırakan eski sevgilisi mi? Amacın ne? Yine ondan ayrılmak mı? Yok-
Jungkook:Heh! Sana böyle mi anlattı?!
Lisa:Nasıl yani?
Jungkook:O Suzy varya, Yoongi'nin hayatında ilk defa ağlamasına sebep olan kişi! Onu aldatan kişi.
Lisa:Ne? Yalan söyleme.
Jungkook:Yalan söyleyecek kadar yakın olduğumuzu sanmıyorum. Şimdi aşılar bittiğine göre gidebilirsiniz Lisa-shi.
Cidden bu kadar iğrenç bir insan olabileceğini sanmamıştım. İkisininde...
Suzy
Jungkook
İkinizinde canı cehenneme.Lisa:Hadi arkadaşlar toplanalım ve gidelim. Buradaki insanların aşılarını bitirdiğimize göre Veterineri arayalım da bazı hayvanların kuduzluk seviyesini indirtsin.
Jungkook:Gitmiyor musunuz?
Al kırdın kırdın!
Ekşınlı yapamadım sonunu:((( Üzgünüm
Bu arada matematik sınavım harika geçti. 50 filan alırım:D
Coğrafya sınavını ise olmadım, cumaya ertelendi:)
Bu arada Suzy bu
İyi geceler🖤💫🌙