Acaba medya nedeen?
DkwğdöwüdöeüdçwifxöYoongi'den
Jungkook'u kovmuştum. Ama tabiki de bir nedeni vardı. Hepiniz Suzy'yi hala sevdiğimi sandınız değil mi?
Evet sandınız.Hadi ama! O kadar saf olamam ya. Ben Yoongi'yim. Min Yoongi. Asla yalanları-ihanetleri affetmem ve intikamı çok severim.
Kısacası bir planım var. Ama şuanlık sizinle paylaşmayı düşünmüyorum.
Neyse Suzy'nin yanından kalktım ve masum, saf sevgili rolüme girerek aşağı indim. Krep yapıp masaya kahvaltılık koyunca yukarı çıkarak Suzy'yi iğrenerekte olsa dudağından öpmeye başladım. Sürtük! Hemen karşılık vermişti. Hani bu kız uyuyordu?Yoongi:Sen uyumuyor muydun?
Suzy:Yok, hayır. Sadece işlerim vardı bu yüzden erken kalkmıştım ama uyuyakalmışım yine. Sen gelmeden 2 dakika önce kalktım.
Yoongi:Hımm tamam.
Diyerek saçlarını okşadım.
:Ne işin vardı?Suzy:H-Hiç.
Buna kanar mıydım? Asla! Sen görürsün gününü. Yakında..
Yoongi:Hadi elini yüzünü yıka da mutfağa gel. Kahvaltı hazır.
Suzy:Ovv! Benim oppam en iyisi.
Senin oppa diyen ağzını.. neyse ağzımı bozmayacağım.
Sahteden bir gülümseme sunupYoongi:Ne sandın? Hadi gel hemen.
Diyerek odadan çıktım ve hemen dudağımı sildim. Elime bulaşan rujla, şüphelerimin gerçek olduğunu anladım.
Size intikamımın kötü olacağını söylemiş miydim? Çünkü intikam almakta baya iyiyimdir de;)
^^^^
Jennie'den
Jackson:Lisede ki Kim Jisoo ile.
Jennie:Ahh! O tatlı kız. Hatırlıyorum!
Lisa:Nereden tanıyorsun Jennie-shi?
Shi mi?
Ups! Birileri sinirlenmiş.
Size söylemiş miydim? Lisa baya kıskançtır.Jennie:Hani lise 3'teyken ben disipline gitmekten kurtulmuştum ya.
Nayeon:Aa evet. Müdür cidden bizi şaşırtmıştı.
Jennie:Aslında o kız müdürün kızıymış ve ben kızı lise 2'deki piç Soyeon'a karşı korumuşum. Hatırlamıyorum ama neyse. O da babasıyla konuşup yardım etti.
(Soyeon'u seven var mı? Bilmiyorum ancak ben sevmiyorum)Jackson:Ah, o melek gibii..
Bambam:Ohooo! Uçtu bu.
Mark:Ee Jackson.. bekarlığa vedaya ne dersin?
Jennie:Yuh amk! Daha evlenme tarihi bile belli değil.
Jackson:Ş-Şey Jennie as-
Mark:ASLINDA O 1 AY SONRA EVLENİYOR!
Jennie:HASSİKTİR!
Lisa:JACKSON MI? E YUH!
Nayeon:WHAT DEDİN GÜLÜM?!
Jackson:Neden hepiniz öncekiyle aynı tepkileri verdiniz amk?! Neyse Seni sikeyim Mark! Bir şey söylet amk kafiri.
Mark:Amk sen de o zaman dizinin en heyecanlı yerinde reklama giren TV'ler gibi davranma.
Lisa:Haklı.
Bambam:Hem de baya.
Jennie:Neyse hadi kızlar biz kalkalım. Ne de olsa KARDEŞ dediğimiz KALLEŞ çıktı. Çocuk evlilik tarihini bize 1 ay önceden söylüyor. Yani bu demek oluyor ki bizsiz de yapabilir. Hadi gidelim.