Lisa'dan
Bana yaklaşıyordu. Bu oydu. Siyah kapüşonlu ve dişleri tavşan gibi olan çocuk.
Neden bana yaklaşıyordu?Elini yanağıma koymasıyla ve yaklaşmasıyla beni öpeceğini anladım. Kendimi anın akışına bıraktım ve dudakları uzattım.
BIKBIKBIDAAAK BIKBIKBIDAAAK BIKBI-
Ah seni lanet alarm! Beni öpecekti işte!
Bu rüyayı yine mi gördüm? Son 2 haftadır durmaksızın siyah kapüşonlu ve tavşan dişli birisini rüyamda görüyordum. Ancak bu sefer beni öpmeye çalışmıştı. Kimdi bu?
Neyse yatağımda gerindim ve terliklerimi giyerek pijamalarımla TV'nin önüne geçtim. Koltuğa oturup animasyon aramaya başladım. YES BEE! KARLAR ÜLKESİ VARDI! Bu Jennie ile en sevdiğimiz animasyon. Bayılıyoruz!
Karnımın guruldadığını duyunca içten içe utandım. Mutfakta abur cubur vardır belki değil mi?
OMG! KREP VE YUMURTALI ERİŞTE Mİ?!
I LOVE JENNİE!Hemen tepsiye koydum ve oturma odasında yemeye başladım.
Kardan adam yapsak senleeee~
Ah bu Elsa harika bir şey!^^^^
Film yeni bitmişti. Saat kaçtı ki acaba? 5 mi? Jennie'nin çıkmasına daha 1 saat var. Acaba onun yanına mı gitsem? Aynen onun yanına gitmeliyim.
Odama çıkıp üstümü değiştirdim.Telefonumu aldım ve evden çıktım. O sırada sinirli bir şekilde bana omuz atıp geçen Yoongi ile olduğum yerde kaldım.
Lisa:HEY! İnsan ol biraz Hayvanat!
Yoongi:Seninle uğraşamam.
Diyerek gitti. Bir dakika! O ağlıyor muydu?
Allah kahretsin! Şu merakım yüzünden bir gün birisine bela olacağım ama neyse..Umursamadım ve taksi çağırıp onu beklemeye başladım. O sırada binaya girecek olan Jungkook ile merakımı açığa çıkardım.
Lisa:Lan!
Jungkook:Bana mı dedin?
Lisa:Başka kim var? Neyse Yoongi iyi mi?
Jungkook:Ne alaka iyi olması? Bir şey mi oldu?
Lisa:Şey.. ağlıyordu da.
Jungkook:HASSİKTİR!
Diyerek hızlıca beni takmayarak binaya girdi.
Bunlar da bir cins! Sevgililerine acıyorum:|Gelen taksi ile düşüncelerimi sildim ve Jennie'nin bürosuna gitmeye başladım.
İçeri girdiğimde herkes beni tanıdığı için hemen selam verdiler. Sonuçta ben bu büronun sahibinin en yakın arkadaşıydım değil mi? Biraz havamız olsun;)