Jungkook'tan
Lisa'ya neden arkadaşız demiştim bilmiyorum. Ve o anı hatırlamak nedense canımı acıtıyor.
Şuan evdeydim ve Yoongi ile Suzy'nin yiyişmesini izliyordum. Eve gelince Yoongi ile kavga etmiştim. Nasıl affederdi? Nasıl?! Çok sinirliyim. Bu kadar saf olamazdı. Ve Yoongi'nin aşık olmadığını çok iyi biliyordum. Hoşlantıyı aşk sanıyordu. Ancak bu duygu onu çok büyük bir çıkmaza sokacaktı. Ama bir dakika. İlk iş Yoongi'yi Suzy'den soğutmak..
Hastane çıkışı Jennie ile konuşmuş ve olayı öğrenmiştim. Çok yüzsüz bir kızdı, Suzy.Jungkook:Ee ne zaman evleneceksiniz?
Yoongi:Hı, ne?
Suzy:Ne zaman evleneceğimizi soruyor oppa.
Yoongi:Hımm.. bilmem. Yarın?
Suzy:Ahh ama daha hiçbir şey hazır değil ki. Çok şahşahlı bir düğün istiyorum oppa.
Yoongi:Yaparı-
Jungkook:Neden hamile kaldığın adamdan ŞAHŞAHLI bir düğün istemedin? Noldu,Jimin yüz mü vermedi sana? Ya da gecelik kızlarla mı ilgileniyormuş?
Yoongi:Haddini aşma Jungkook.
Jungkook:Neden Yoongi? Bunu göremeyecek kör müsün? Farkındaysan etrafındaki herkes, Jennie bile Suzy'nin ne bok olduğunu biliyor. Seni kandırıyor. Nerden bileceksin, seninle evlendikten sonra başka erkeklere git-
Yüzüm yana çevrildiğinde şoktan kafamı oynatamıyordum. Sonunda kendime geldiğimde önüme döndüm. Suzy? Ne hakla bana vururdu?
Hemen ayağa kalktım ve vurduğu bileğini tutup sıkmaya başladım.
Jungkook:KİMSİN LAN SEN?! O ELİNİ ALIP BİR YERİNE... neyse hamilesin, bir şey demiyorum. Ama bil ki hamile olmasan kız demem dalardım. Haddini aşma ve Yoongi ile oynama. Siktir olup git evine yani bar odalarına.
Yoongi:Buradan gidecek tek kişi sensin Jungkook.
Nutkum tutulmuştu. Ne diyordu bu sikim böyle?
Jungkook:Ne?
Yoongi:Suzy hiçbir yere gitmiyor.
Demek öyle Yoongi bey. Bu saatten sonra beni unut.
Jungkook:Demek öyle... Ben gidiyorum. Yarın eşyalarımı almaya gelirim. Size de iyi aldatmacalar. Dikkat ette hamileyken başkası ile birlikte olmasın ya da başkaları ile..
Diyerek evden çıktım. Cebime baktığımda sadece telefonum vardı. Siktir anahtarımı ve cüzdanımı unutmuşum. Şimdi kapıyı çalsam.. rezil olurum.
Ah tabi ya! Lisalar!
Hemen aşağı indim ve kapılarını çaldım. Lisa açmıştı. Ve sanırım bir yere gideceklerdi. Güzel giyinmişti ve güzel de olmuştu. Hem de fazla..
Lisa tam konuşacakken arkadan konuşarak gelen Jennie ile sustu.
Sanırım 2 yıldır ilk defa ikisini de böyle güzel giyimli görüyordum. Normalde şort filan giyerlerdi. Ve şuan çok güzellerdi, Özellikle de Lisa.
Jennie:Kim gelmiş Lisa? Aa Jungkook. Neden buradasın?
Jungkook:Ş-Şey diyecektim. Evden kaçtım da.
Lisa:Ve alt kata geldin?
Diyerek kıkırdadı.Böyle söyleyince cidden komik oluyormuş.
Jungkook:Evet. Yani şey bu gecelik siz de kalabilir miyim? Ama sanırım siz bir yere gideceksiniz.
Lisa:Biz arkadaşlarımızla buluşacağız. Sen istersen kalabilirsin. Yemek filan da var mutfakta. Olur di mi Jennie?
Jennie:Aynen kalabilirsin. Ancak lütfen koridorun sonundaki odalara girme.
Jungkook:Neden? Yani şey öy-
Lisa:Sakin ol. Sadece odalarımız özelimiz olduğu için öyle söyledi.
Jennie:Aynen.
Jungkook:Hee tamam o zaman.
Diyerek içeri girdim. Onlar da ayakkabılarını giyip çıkacaklarken konuştum.
Jungkook:Bu arada iyi eğlenceler.
Lisa:Sağol. Gece görüşürüz.
Jungkook:Görüşürüz!
Ve çıktılar. Acaba ne yapsaaaam?
Sanırım biraz uyumalıyım. Yoksa sinirim geçmeyecek."İyi geceler"
Yeyyy hafta sonu diye sevinmek isterdim ancak bu hafta 4 sınavım var:(
Neyse nasıldı bölüm?