Medyaya:
Düştüm
Yandım
Öldüm
Geberdim
Mezardayım.Jennie'den
Yoongi:Acaba diyorum, yardım etmesi için birisini mi çağırsak?
O kadar anlamlı bakmıştı ki ben de şey sanmıştım. Ney sanmıştım? Ah ne oluyor? Kendime gelmeliyim!
Jennie:Of, hadi be asansöre bineceğiz zaten. Boş yapma.
Gülerek ilerlemeye başlayınca ben de arkasından gittim. Asansör gelince önden ben arkadan o gelmişti. Asansörün kapısının kapanması ile Yoongi'nin ani hareketi bir olmuştu. Pekala bunu beklemiyordum.. hem de hiç!
Jungkook'tan
Ne diyebilirim ki? Seviyordum bu kızı. Evet sonunda kabul ettim. Ne kadar tersine gitsem de, ne kadar onu sinir edip ağlatsam da elimde değil. Soğumaya çalıştım, ama olmadı. Sanırım hayatımda ilk defa birisini seviyordum.
Lisaya baktım. Tavuğu yerken ayrıca parmaklarını da yiyordu. Bu haline güldüm. Sesimi duymuş olmalı ki bana baktı ve anlamsızca ağzı dolu bir şekilde baktı.
Lisa:Nodon oylo bokoyorson?
Jungkook:Çok tatlısın.
Siktir! Bunu demeyecektim!
Şaşkınca ve kızarmış bir şekilde bakarken öksürdü ve konuştu.
Lisa:Biliyorum. Hem de çok iyi.
Göz kırptı ve yemeğine döndü.
Tatlı sevgilim benim.
Allah dedirtti. Ve Allahın dileğini yerine getirmeliydim değil mi?Kısa oldu ancak olayları bağlayacak bir bölüm olsun istedim.
Kitabı bitirmek istiyorum ama merak etmeyin hızlı olmayacak.
Bu kitaptan sonra yeni bir kitap yayınlayacağım, konuyu filan hazırladım bile ama emin değilim. Yani şuan mı yayınlasam yoksa bu bittikten sonra mı? Sizce?