Medyaya düşmeyen de ne bileyim..
Yoongi'den
Baş ağrılarıyla kalkmıştım. Hepsi Jungkook yüzünden! İçme yarışması yapmıştık. Ve ben kazanmıştım. Spor yaptığı için çok fazla tüketememişti.
Neden bunu anlattım bilmiyorum. Görmezden gelin.
Bu arada biz eve nasıl gelmiştik amk?Saate baktığımda SİKTİR! 1 saat gecikmiştim. Ve 27 tane cevapsız çağrı. Sikeyim ya! Suzy beni bekliyordur. Bu sefer burnumdan getirecek, eminim.
Suzy benim sevgilim, 3 yıldır. Benden 2 yaş küçük ve alt katımızda yaşayan Lisa ile aynı hastanede staj yapıyor. O da hemşire olacak bu sene. Olduktan sonra da evlenmeyi düşünüyoruz. İnşallah!
Hemen üstümü giyindim.
Suzy'nin en sevdiği parfümümü sıktım ve Jungkook'u aradım.
Çalıyor.. çalıyor..
Yoongi:Lan velet ben Suzy'nin evine gidiyorum. Geç gelebilirim.
Jungkook:Tamam, ne yapayım?
Yoongi:Lan oç! Haberin olsun diye aradım. Lan ayrıca sen geç mi kaldın bugün? Sabah uyanır gibi oldum da ve gördüğüm şey, senin kravatı yemeye çalışmandı.
Jungkook:Evet amk! Neyse ki Jennie bıraktı okula. Arabayı al artık tamirden.
Yoongi:Jennie ne alaka lan?
Jungkook:Davası vardı sanırım. Geç kaldığımı gördü "ben bırakayım mı" dedi. Ben de cool bir şekilde "çok ısrar ettin geleyim bari" dedim ve bindim.
Yoongi:Sg yalancı. Neyse hadi kaçtım görüşürüz.
Dıt dıt dıt dıt..
Oç yüzüme kapatmış!
Ayakkabılarımı giydim ve Suzy'nin evine gitmeye başladım.
Bana kızgın olduğunu düşünüp evlerinin yanındaki pastaneye girdim ve bir frambuazlı cheescake aldım. En sevdiğiydi.
Anahtarı almayı unuttuğumu farkettiğimde Suzy'yi aradım. Açmıyordu.
1.Çalış
2.Çalış
3.Çalış
4.ÇalışNeden açmıyordu bu kız?! Aah doğru ya paspasın altı. Anahtarı hep buraya koyardı. Zeki(!) sevgilim. Vee evet burada.
İçeriye girince kimsenin olmadığını gördüm. Allah aşkına bu kız neredeydi?! Üst kattan kırılma sesi gelmişti, hemen yukarı çıktım ve gördüğüm manzara ile kalbimin kırılma sesini duydum...Eski sayfamda normalde voteye göre yapmazdım ama burada başlayacağım. Diğer bölümü de bugün içinde atacağım ve diğer bölümleri 4 voteyi geçtiğinde atacağım. Her hafta vote sayısı 1 tane artacak.
👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻Okuyun👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻
Görüşürüz🖤🖤