Jennie'den
Jennie:Yoongi üstüme kustu! Neymiş uzun yol onu tutuyormuş. Aptal çocuk! Bir de diyor ki arabadan indiğimizden beri ağzımda tuttum. Iyyyy pislik velet! Onun yüzünden tüm üstlerimi çöpe attım.
Lisa:Yuh anasını satayım! Ne kadar iğrenç birisiymiş. Bir kıza bu mu denir amk?
Sinirle Lisa'yı onaylarken bana en iyi gelecek şeyin alışveriş olduğunu düşünerek Lisa'ya döndüm ve konuştum.
Jennie:Hadi düğün için alışverişe gidelim.
Lisa:Oo olur bebek. Hadi hazırlan.
Üstüme
Bunu giyerek Lisa'yı bekledim ve o da gelince çıktık. Otelden çıkarak çarşıya gittik. Ve birkaç mağaza dolaşmaya başladık.
4 saat sonra
Lisa sayesinde yeni otele geçiyorduk!
Bin saat elbise beğenemedi ve etekli kombinlere daha sonrasında şortlu kombinlere sonra pantalonlu ve en sonunda yeniden etekli kombinlere geçiş yaparak sonunda oradan bir takım aldı. Üstüne bayılmıştım.Ben ise orada beğenememiş ve Chanel'ın internet mağazasından bir krem rengine yakın elbise almıştım ve siyah çanta ile ayakkabıyı da unutmamıştım.
Bunları düşünürken otele gelmemiz ve kapıda gördüklerimizle tam selam verecekken yanlarına gelen 2 erkek ile şok olmuştuk.
Misafirlikteyim ve kendi intimden+ %4 şarjım ile yazdım ve atıyorum.
Kısa oldu sanırım bu yüzden üzgünüm ancak gece kesin uzun bir bölüm gelir🖤