2 ay sonra
Jennie:LİSA NASIL OLDUM?!
Lisa:Unnie harikasın. Ben nasılım?
Jennie:Sen de harikasın bebeğim!
Şuan ne mi yapıyorduk? Jennie ile hazırlanıyorduk, Jennie'nin nişanına. Evet doğru bildiniz BUGÜN YOONGİ İLE NİŞANLANIYORDU!
Yoongi ve Jungkook'un odaya girmesi ile hemen toparlanmıştık. Yoongi'nin Jennie'yi dudağından öpmesi ile hemen yüzümü kapattım ve
"YAH! Ben daha küçüğüm.""Büyütebilirim."
Aptal tavşan!
Gözlerimi devirerek ona baktığımda göz kırptı ve elimden tutarak beni yukarıya götürdü. Çatıya çıktığımızda bir anda gözlerimi kapattı. Etrafımdaki garip sesler korkmamı sağlarken Jennie'nin çığlığı ile daha da korkmuştum ve hemen Jungkook'un elini çekmiştim.
Ağlamak istiyordum. Hayır hayır, yanlış anladınız. Üzüntüden değil mutluluktan!
Çatı pembe balonlarla çevrili ve yerde ikimizin resimleri tam ortada ise kutuda bir tektaş...
Şuan ölebilirdim. Jungkook'un önümde durması ve yüzüğü çıkartması ile hemen ona sarılarak bağırdım. "EVET EVEEET!"
"Oh be! Konuşma yapmaktan kurtuldum. Çok gerilmiştim zaten iyi oldu."
Herkes gülerken bende gülüyordum. Ve hiç yapmadığım bir şeyi yaparak herkesin şaşırmasını sağlamıştım.
Jungkook'u dudağından öpmüştüm. İlk defa ben öpmüştüm.
İlklerimi her zaman seninle yaşamak istiyorum Jeon Jungkook.
Kitabı bitirdim:( üzgünüm ani oldu ancak cidden devam ettiremiyordum:((
Neyse belki özel bölüm atabilirim.
Bu arada JenLisa kitabı yayınladım ancak smutlu olacak bu yüzden isterseniz bakın.
İyi geceleeeer🖤🖤🖤🖤