Yurt odamıza bir görevli gelip çalışma salonuna inmemi söyleyip gitti.Kesin hapı yuttum.Üzerime eşofmanlarımı giyinip spor salonun olduğu kata indim.Sadece JaeMin vardı.Beni görür görmez yanıma koştu.
"Çok büyük azar yiyeceğiz,ayrıca sadece ikimiz varız.Kesin hapı yuttuk,çok kötü bir ceza vericekler!!"
Korku dolu gözlerle bana bakarken dibimde,bana iyice yaklaşmış kısık sesle konuşuyordu.
Kapının açılması ile ikimizde korku dolu bir şekilde oraya döndük.Kapı açıldı ama kimse yoktu.JaeMin bana daha fazla sokuldu.Öncelikle siyah bir eşofman ve içinde bir bacak göründü.Korku dolu gözlerle ikimizde kapıya bakıyorduk ve her bir saniyede JaeMin bana daha fazla sokuluyordu.Sonra diğer bacak ve
Dongie!?
"Selam!"
P*ç smile atarak önümüzde dikilip bize el sallayan bir Dongie vardı.
"Hay ben senin yapıcağın şakaya..." diyerek sert adımlarla önce sağ sonra sol kolu sıvıyarak Dongie'nin üzerine giden JaeMin'i,çenemi ve kollarımı sıkarak ben takip ediyordum.Dongie yavaş adımlar ile geri doğru sendelersen elleri göğüsünde,avuç içleri açık bir vaziyette,gözlerinden korku okunurken biz onu umursamıyorduk.
JaeMin dizlerini küçük,ama biraz canını yakacak tekmeler ataken ben sırtına çıkıp kafasına ve ensesine üç-beş tane tokat atıyordum.
Bunu püf noktası ise:
söverek yapmanız."Ödüm,patladı,geri,zekalı!"
"Çok mu komik lan!Hoşuna mı gidiyo dayak yemek!Hah!?Hoşuna mı gidiyo?"
"Zevk mi alıyorsun yawrum,çocuğun bizi korkutarak!?"
"Özür,ahğ,dilerim,yavaş yaw,özür dilerim,acıdııı!ÖZÜR DİLERİM!Huh!Yeter ama!"
Sırtından inerken JaeMin'de bacaklarına vurmayı kesmişti.Bir yerinin morardığını sanmıyorum ama yinede aynı yere birkaç defa vurduğumuz için canı yanmıştır.
"Bundan sonra kavgaya giderken ikinizi çağırıcam!Çok güzel bir işbirliği yaptınız!TANRIM!Az daha şuracıkta bayılacaktım."
"Yaaa!Öyle miii!Afedersin Hyuck Bey,canınız yandı mı(!)"
"Her neyse,ben gidiyorum görüşürüz."
"Niye geldin,niye gidiyorsun?"
"Sizi korkutmak için gelmiştim ve başardım-ama sonu umduğum gibi olmadı- bu yüzden gidiyorum."
Yüzünden hiç eksiltmediği o p*ç bakışını atarak yanımızdan ayrıldı.Arkasından sadece boş gözlerle onu uğurladık.
+
Konferans salonunu temizleyecektik.Çok zor bir şey değildir diye düşünürken içeri girdiğimizde ikimizden de yutkunma sesi geldi.
Salon,salon değil baya spor salonunun 2 katıydı.Hayır arkadaşım,sahne alacak sanatçıları buradan mı çıkış yaptırıyorsunuz yani,anlamadım gitti(!)
Şaşkınlığını ilk dile getiren JaeMin oldu.
"Aman Tanrım!"
"Bileklerimi kesicem..."
"Ölmek istiyorum..."
"Senin kasların var JaeMin,ben ise bir çöp kadar bile değilim!"
"Hadi başlayalım bari,eninde sonunda biz temizleyeceğiz bunu."
Başımla onaylayıp elime bir vilada aldım ve bir köşeden başlayarak sildim.
Acaba JaeMin'e bugün mü kendimi ifşa etsem?Çok mu garip karşılar?Sanki bugünü özel olarak ayarlamışım diye?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
come whatever it is | na jaemin ✓
Fanfiction"Ne olursa olsun gel!" "Ne olursa olsun gelicem!" "Bu sözü asla unutma JaeMin." "Tamam." "Söz mü?" "Söz!" [angst] ゃakina First Part: 09.11.2018 Last Part: 02.06.2019 ๑Tamamlandı nana #5 29.09.2019 girlandboy #22 [196] 20.01.2020