| 13 |

626 42 54
                                    

Gözlerimi,yüzüme değen nefes ile yavaş yavaş açmaya çalıştım.Sonunda sol gözümü açmıştım ama bulanık görüyordum.Siyah saçlıydı ve...AMAN TANRIM!

Geriye sendeledim ve elimi ağzıma götürdüm.Kalp atışlarım hızlanıyor,ne yapacağımı bilmiyordum.

Öncelikle elimi ağzımdan çektim ve yavaşça nefesimi düzene sokmaya çalıştım.Sonra sakince,JaeMin'i uyandırmamaya çalışarak yanından ayrıldım ve koltuğa çıkıp sanki orada yatıyormuşum gibi JaeMin'e arkamı döndüm.

Nasıl oraya düşmüş ve nasıl JaeMin'in-resmen- koynuna girmiştim??Aşağıdan kıpırdanmalar gelince normal davranmaya çalışarak gerinir gibi yapıp arkamı döndüm.Ama...

Yere düştüm.

"Ağğğ!!"

Başımı ovalayarak gözlerimi sıktım.

"BongCha!?Hey!Sen iyi misin?"

Yanıma yaklaşan ayak seslerini duydum ve sonunda yüzüme gelen güneşi kapatarak yanıma eğildi.Ben doğrulmaya çalışırken belimden tutup yardım etti.

"Dur,çek elini sen bi.Bir şey olmuş mu bakayım."

Elimi başımdan çektim ve kendimi ona bıraktım.Dikkatli bir şekilde saç tutamlarımı ayırarak herhangi bir şey olmuşmu diye bakıyordu.Biraz saç diplerimi kurcaladıktan sonra ellerini çekti.

"Bir şey olmamış,kızarıklık falan yok."

Eğilmiş olan başımı yukarı kaldırdım ve...kaldırmaz olsaydım.

Burun buruna kalmıştık ve ikimizde nefes almıyorduk.Gözlerimiz yüzümüzde geziniyordu ve benim kalbim çok ses çıkarıyordu.

"Hey!Pijamamı giyinmişsin!?"

"N'olmuş?"

"Ağğ...Neyse."

Geri çekilip yorganında yuvarlanarak kafasını yastığına koyup tekrar gözlerini kapadı.Ben ise derin bir nefes vermiş,kalbimi sakinleştirmeye çalışıyordum.

+

Okul çıkışı hep beraber buluşup kostümlerimizi almaya karar vermiştik,ondan sonra da belki kahve falan içerdik.Önce yurtlara dağılıp hazırlanacak,ardındanda buluşacaktık.Ve maalesef aralarında tek kız bendim ve kesin tüm iş benim başıma kalıcaktı...

Odaya çıktığımda HaeYoung unnie yatağında yüzüstü uzanmış test çözüyordu.Bu sene onun son senesiydi ve hem dersler hem stajyerlik zor geliyordu.

Yanına yatıp sağ kolumu onun sırtına attım.Kafasını bana çevirdi,sağ orta parmağı ile gözlüğünü yukarı itip önüne tekrar döndü.

Sırtında olan elimi çektim ve saçlarını karıştırdım.

"Çen büyüdünde bana hayaket mi çekiyoşun?"

Kafasını kollarının arasına aldı ve benim saçını karıştırmamı engelledi.Ayağa kalkıp yatağıma koştum ve içine girip yorganı kafama kadar çektim,uçlarından sıkıca tuttum.

Onunla uğraşmak çok eğlenceliydi.

Ayak seslerini duymam ile kalp atışlarım hızlandı.Bana p*ç smile atarak üzerime geldiğine kalıbımı basarım.

Yorganın ucunu öyle bir çekti ki az kalsın takma olmayan tırnaklarım takma tırnak gibi yerinden çıkacaktı.

Hızla yanıma atlayıp beni duvar ile arasına aldı ve parmaklarını karnımda gezdirerek o kahkaha atmama sebep olan hissi uyandırdı vücudumda.

come whatever it is |  na jaemin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin