31 Ağustos 2013
JaeMin ile ben dans edip şarkı söylemeyi çok severdik.Dayım SM Enterteinment'ın başkanı Lee SooMan ve bugün SM'in seçmeleri var.JaeMin ile orada karşılaşmak umudu ile 2009'dan beri yani 4 yıldır SM'e girmek için çalışıyorum ve yarın büyük gün.Dans edip söyleyeceğim şarkı ise 'Ariana Grande/Problem' Şarkı Mayıs'ta çıkmasına rağmen şarkı için 4 ay çalışmam yeterli olmuştu bence.Gayet iyiydim.Aslında dayımdan beni direk almasını rica edebilirdim ama kendi yeteneğim ile girmek istiyordum.
Üzerime bileğimin üstünde biten bir tayt,sporcu atleti ve onun üzerine de kol kısımları geniş olan bol bir t-shirt giyindim.
Evimizde önceden bir depo vardı ve şimdi o deponun yerine benim için çalışma odası yapmışlardı.Odanın dört bir yanı ayna ile kaplıydı ve çalışırken kendimi rahatlıkla izleyebiliyordum.
Çalışmak için odaya indim ve telefonumu hoparlöre bağlayıp çalışacağım şarkıyı açtım.Sesi bayağı yüksekti ama evimizin etrafı boştu.JaeMin'ler taşındıktan sonra onların yerine bir karı koca gelmişti ve sabah çıkıp akşam geliyorlar.Öbür yanımızda ki teyze ve amca ise çok yaşlılardı bu yüzden evlerini boşaltıp bakım evine gönderdiler.Yani yine yanlız kalmıştım.
Her gün okula giderken JaeMin'lerin evini görüyordum ve çocukluk anılarımız gözümde canlanıyordu.Onu özlüyordum,yüzünü asla unutmuyordum ve sanırım onu gördüğüm ilk andan beri ondan hoşlanıyordum.Küçükken bu tür şeyleri bilmiyordum bu yüzden ondan hoşlanıp hoşlanmadığımı anlamamıştım ama artık biliyordum ve onu cidden seviyordum.Umarım stajyerken karşılaşırız...
Odama çıkıp yarın giyineceğim eşyalarımı hazırlayıp sıcacık yatağıma girdim ve JaeMin'i düşünmeye başladım.Büyümüş hali nasıldı acaba?Karşılaştığımızda nasıl bir tepki vericekti?Acaba beni tanıyacak mıydı?Kafamda ki soruları bir kenara atıp karşılaştığımız da ne yapacağımı düşündüm.Sonrası için de hayal kurdum...
-
Annem bana kola alıp gelmişti.Yanıma oturdu.Beraber sıramın gelmesini bekliyorduk.Ben ise o sırada içeride JaeMin var mı diye bakıyordum.Büyümüş olsada onun o kahverengi saçlarından tanırdım.Numaram okunduktan sonra annem beni öpüp içeri gönderdi.
"Merhaba!Ben 13 numaralı stajyer adayıyım.İsmim Choi BongCha."
"Hazırsan başla." dedi 30-40 yaşları civarında görünen adam.Yerimi aldım ve müziğin başlamasını bekledim.Müzik eşliğinde ezberlediğim koreografiyi en doğru ve en esnek şekilde yapmaya çalışıyordum.Müzik bittiğinde en sağda ki kadın konuştu
"Bu koreografiyi kim yaptı?"
"Kendim."
"Kursa falan gittin mi?"
"Hayır,sadece evde kendim çalışıyorum,bir prova odam var."
"Anladım,1 saat sonra numaran okunursa seçilmişsin demektir ve eğer seçilirsen puanında söylenecek,çıkabilirsin.Sıradakini çağırın."Suyumu alıp odadan çıktım.Annem kapının önünde beni bekliyordu.
"Kazandın mı?Seçildin mi?Huh?"
"Anne dur,daha nasıl olduğuma baktılar.1 saat kadar sonra seçilenlerin numarasını okuyacaklar."
"Ama bunlar da hep zaman kaybı,hemen söyleyin işte!" Annemin yanaklarını sıkarak.
"Uyy!Sen kızın için üzülüyormuş musun?" Gülümsedikten sonra yüzümü kavradı.
"Bak kızım,biliyorum bu kadar çabaladın ama dayına bi-"
"Hayır anne,bunu daha önce de söyledim kendim girip kendim kazanmak istiyorum."
"Peki,öyle olsun.Karşıda ki kafeye gidelim mi?"
"Olur."Annem ile karşılıklı oturup seçmeler dışında farklı şeylerden konuştuk.Etrafta ki insanları inceledik ardından aklıma JaeMin geldi.
"Anne,sonuçların açıklanmasına 15 dakika var içeri girelim mi?"
"Olur,sen önden git ben hesabı ödeyip geliyorum."
"Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
come whatever it is | na jaemin ✓
Hayran Kurgu"Ne olursa olsun gel!" "Ne olursa olsun gelicem!" "Bu sözü asla unutma JaeMin." "Tamam." "Söz mü?" "Söz!" [angst] ゃakina First Part: 09.11.2018 Last Part: 02.06.2019 ๑Tamamlandı nana #5 29.09.2019 girlandboy #22 [196] 20.01.2020