03┋veszekedés

2.4K 206 27
                                    

J U N G K O O K P O V
J I M I N T O P

Kiejtettem a kezemben lévő két üveg alkoholt, amikor megpillantottam Jimint, amint egy számomra teljesen idegen lánnyal csókolózik a sarokban. Ledermedve álltam és szerintem még a számat is eltáthattam, annyira lesokkolódtam. Oké, hogy nem vagyunk még hivatalosan együtt, de egyszer már csókolóztunk, én pedig elhittem, hogy talán ő is komolyan gondolja a dolgokat, de ezek szerint nem. Legszívesebben odatrappoltam volna és behúztam volna egyet neki, kicsit sem törődve azzal, hogy idősebb, mint én. Nem tudom, hogy meddig falhatták egymást, mert teljesen megállt az idő és még a körülöttem állókkal sem tudtam koncentrálni, sőt még a házigazdával sem, aki minden bizonnyal kiabált velem, amiért darabokra tört miattam két üveg és most mindenhol üvegszilánkok vannak, plusz alkohol, csak Jiminnel és az idegen csajjal.

- Bazdmeg, legalább told arrébb a segged, ha már nem takarítasz fel! - lökött oldalba az egyik srác, mire én kis híján elestem.

Ekkor pillantott rám Jimin, majd nagyjából két másodperc alatt lépett el a csajtól, akivel eddig annyira nagyon elvoltak. Szó nélkül fordítottam neki hátat, majd mit sem törődve a kabátommal, amit a kocsijában hagytam, elindultam a sötétségben. Hajnali három is elmúlt már, nem volt olyan hideg, de azért el lehetett volna viselni plusz egy réteget, bár jelenleg nem érdekelt, hiszen minél messzebb akartam kerülni a bulitól, legfőképpen Jimintől. Nagyjából három utcát sétálhattam, amikor lelassított mellettem egy autó, viszont teljesen tisztában voltam azzal, hogy ki is az, ezért mit sem törődve vele, mentem tovább.

- Jungkook, állj már meg! - szólt ki a kocsiból, mire én szemeimet behunyva mutattam fel a középső ujjamat.

- Inkább menj vissza a csajodhoz, hátha megdughatod még a buli vége előtt - válaszoltam neki flegmán.

Tudom, hogy nem volt szép, amit mondtam neki, de megérdemli. Minek hiteti el velem, hogy lehet közöttünk valami, ha már az első bulin lekap valakit? Megkérdeztem tőle, hogy engem miért csókolt meg és azt válaszolta, hogy kíváncsi volt milyen. De utána ismét megcsókolt, azt pedig állítása szerint azért tette, mert tetszett neki. Akkor nem is én tetszettem neki, hanem, hogy csókolózott valakivel?

- Nem akarom megdugni - sóhajtott fel, majd bekanyarodott az egyik ház felhajtójára és egészen a kapuig gurult, így sikeresen elzárta előlem a menekülési útvonalat.

Vissza akartam fordulni, de megragadta a felkaromat és megállított. Szerintem nem kell részletezni, hogy kimentettem szorításából magamat, hiszen kettőnk közül jóval erősebb voltam - plusz nagyobb is.

- Csak hagyd, hogy megmagyarázzam, oké?

- Nem, rohadtul nem oké - csattantam fel és ismét előjött a késztetés, hogy arcon simogassam az öklömmel. - Minek hiteted el velem, hogy lehet közöttünk valami, ha utána mással smárolsz?

- Én nem tudom, hogy mi ütött belém - sóhajtott fel. - De ezt ne itt beszéljük már meg. Kérlek szállj be a kocsimba és hallgass meg!

Hátat is fordított nekem, majd beült a kormány mögé és becsukta maga után az ajtót. Várakozó pillantást intézett felém, én pedig ahelyett, hogy elmenekültem volna, vettem egy mély levegőt és megkerülve az autóját, beszálltam mellé. Azért is, mert kíváncsi voltam, hogy még is milyen indokkal áll elő, plusz túlságosan szerettem ahhoz, hogy itt hagyjam. Láttam, hogy elereszt egy apró mosolyt, miközben én becsatoltam a biztonsági övemet, arra meg ki sem akarok térni, hogy ivott és úgy vezetett. Remélem még rendőrökkel is összefutunk, komolyan már csak azok hiányoznak ebből a csodálatos estéből.

jikook one shotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant