~Кога се ще научиш да обичаш себе си~
*ГТ Джънгкук*
Мисля, че я чакам твърде дълго време. Не е като да нямам работа. Освободих си следобеда, за да говорим, а тя се бави.
Бек Хи настоява да се срещнем от поне месец. Знам за какво иска да говорим, но аз не мога магически да оправя нещата между нея и Джин. Цялата им ситуация е толкова детинска. Защо не могат да оценят това, което имат?
Разлиствах менюто за трети път, чудейки се между няколко неща.- Извинявай, че се забавих. - каза Бек Хи, като седна пред мен.
Не повдигнах поглед, докато не затворих менюто и не го оставих на масата. Чаках да заговори.
Нямам проблем с нея, но тази тема ме изнервя и то много.
Последните ми дни бяха спокойни и някакси не исках да се променя. Вече мислите за Ха Ри само ме окуражаваха да намеря някого... почти.
Всички тези сънища с нея бяха твърде истински. Не искам да звуча като луд, но вярвам, че тя наистина говори с мен.- Здравей, Бек Хи. Няма проблем. - изимитира гласът ми и преплете пръсти.
Вътрешно се засмях, задето ми напомни на Чо Хи и опитите ѝ да е забавна.- Радвам се, че намери време за мен.
- Пак ли ще ми обясняваш? - повдигнах вежда.
- Не знам какво да правя, Джънгкук.
- Ще го кажа за стотен път, но наистина...
- Се държа детински. - прекъсна ме. - Знам, но ти си единственият, който говори с мен. Той не иска да ме изслуша, момчетата също. Не мога да му се извиня... Знам колко неблагодарни изглеждаме в твоите очи, но вместо това просто ми помогни.
Въздишах от досада и присвих устни. Все още не разбирам с какво иска да ѝ помагам.
- След малко се връщам. - стана от мястото си и очевидно се запъти към тоалетната.
Не стига, че закъсня, а и сега се бави.
Искам да се прибера и да си почина. Извадих телефона от джоба на палтото си и проверих за обаждания или съобщения.
Баща ми не ми отговаря, очевидно избягвайки ме. Убеден съм, че има пръст в случката с болницата.
Всичко около мен ме изнервя толкова много.Не трябваше да си тръгваме от плажа онзи ден. Там беше хубаво.
- Извинявай. - стресна ме Бек Хи, като мина покрай мен и седна на мястото си.
STAI LEGGENDO
"Difficult game" - End || j.jk
FanfictionBook III Някои хора просто е трябвало да минат през нещо, за да намерят търсеното. ******* - Но моля те, кажи ми. - въздиша силно той. - Онази нощ... Така ли те целунах? Бавно сля устните ни и ме придърпа още по-близо до себе си. Усещах празнота. Ни...