Merg de minute bune . Picioarele mele lovesc asfaltul si grabesc pasul cand vad intersectia dorita , cea ca re imi spune ca mai sunt doar 550 m pana la biblioteca . Numai ca un gand nu imi da pace : "Ce intentii are Jack , de ma cheama in mijlocul diminetii la o institutie publica inchisa ? "
Trec peste cele doua intersectii care ma mai despart de biblioteca si ceea ce vad ma lasa muta : el , imbracat intr-o jacheta neagra , cu o pereche de blugi inchisi la culoare si cu o pereche de adidasi in picioare , alaturi de o motocicleta pe care stau asezate doua casti .
La vederea mea , Jack zambeste strengareste . Ma stramb si il intreb cu o nervozitate in glas ce ar baga in sperieti si un adult de 30 de ani :
-CE NAIBA E CU TINE ? AI ZIS O INTALNIRE DE STUDIU LA BIBLIOTECA PUBLICA !!!!!!!!! DUPA CUNOSTIINTELE MELE , ACEASTA E INCHISA DUMNICA , ASA CE DA-MI UN MOTIV BUN CA SA NU TE ZBOR IMEDIAT DIN FATA MEA!!!!!!
-Haideeeee. Ce-i cu tine? De ce esti asa de tafnoasa ?
-Aaaaaaa! Ca tu nu ai fi ! Nici atunci cand un tampit te-ar suna la 6 si jumatate dimineata si ti-ar propune ca peste 4 ore sa va intalniti , iar la locul stabilit sa il gasesti purtand un costum de motociclist ! Delooooc !
-Daca acel cineva ai fi tu , nu m-as supara , spune apropiindu-se de mine , si mangaindu-mi obrazul cu degetul mare .
-I-ati mana de pe mine ! N-am ce discuta cu tine !
Ma priveste cu o intelegere falsa .
-Ba sa sti ca da . Ori urci , ori pici la biologie .
-Si ma rog , de ce as pica la biologie , daca imi fac priectul singura .
-Pentru ca profesorul McClaren a specifica : Fara partener = Nota 1 . Si banuiesc ca sti ce se intampla daca iei nota asta pe proiect .
-Pic si numai pot avea medie completa de zece , zic trista , oftand .
-Intocmai . Urci ? ma invita , inmanandu-mi o casca in mana . O iau resemnata si imi indes capul in ea . Miroase a menta . Gata?
-Mai intrebi ?
Jack baga cheia in contact , motorul se ambaleaza si porneste . Parcarea se umple de zgomotul de huruit al motocicletei , iar el ridica piciorul de sprijin si porneste . Prima data il tin de haina . Nu vreau sa il ating , cu atat mai mult , sa il tin in brate , dar el accelereaza si ma forteaza sa imi incolacesc bratele de braul sau . Muschii i se simt prin materialul rece al pielii . Imi afund capul in spatele incordat si ma imbat cu mirosul si mai puternic de menta . Jack tuseste usor si adauga :
-Daca o sa continui sa ma apesi cu casca asa , o sa imi crapi coloana .
-Indura ! Tu esti cel care m-a pus sa ma urc pe motocicleta asta handicapata !
Rade
-Corect .
-Nu mai vorbi si fii atent la drum . Nu vreau sa mor alaturi de tine . M-as scula din morti numai ca sa fiu sigura ca nu ne gasesc stand unul langa celalalt .
Il simt zambind .
-Nu ti-as face nimic ca sa te ranesc .
-Ai numai spune ! Vrei s-o cred si pe asta ? Si apropo .... Unde mergem?
-Cine stie ? Da din umeri si rade din nou .
-Ce?
-Am zis ca ....
-Stiu ce ai zis ! Numai ca nu te cred . Nu sti unde mergem ?
-Eu urmez numai vantul . Ai ales sa vi cu mine , acum va trebui sa accepti unde ne va duce .
-Esti nebun de legat . Lasa-ma sa cobor !
-Noooop .Nu pot sa fac asta . Nici macar nu sti unde esti , asa-i ????
Are dreptate . Am iesit de mult de pe strada principala . Mergeam pe o sosea , care imi pare destul de veche si nefolosita . Perfecta pentru o rapire . "Banuiesc ca nu e nici semnal " ma gandesc . "Dobitocu' naibii . Totul merge conform planului lui " Oftez amagita de gandul ca mergem in inima padurii , la naiba in praznic .
"O sa ma distrez "
CITEȘTI
Dragoste neasteptata
RomanceSunt o fata , ca oricare alta . am un camin , o mama si un majordom pe post de tata . O singura problema , urasc sexul opus . Nu e o fobie sau geva de genu' . E problema ca nu mi-au placut niciodata ochii dulci si zambetele poznase care mi-au fost...