Mergem non-stop , fara nici o discutie tampita de patru ore si jumatate . N-a scos o vorba de la restaurant si il simt mai rece decat inainte sa intram in localul ala darapanat . Stiu ca e supar- asta e clar - dar nu stiu de ce ? Nu i-am spus nimic care sa il super - in-afara de prost , tampit , dobitoc....etc .
-Jack !
Nici un raspuns . Aud doar vantul vajaind pe la urechile mele , izbindu-se in casca .
-Jack !
Tacere .
-Jack , pentru Numele Lui Dumnezeu ! Raspunde !
Nimic . Nici macar un raset .
" Tipul asta sigur e ciudat "
-Incearca sa nu ma mai faci ciudat din orice moti....
Am ramas muta de uimire . Il simt cum isi musca buzele , ca si cum facuse o greseala ....."Stai putin ! Asta e tocmai ce am spus in mintea mea ! E ....."
-Jack ? Explica-te !
-La restaurant . M-ai facut ciudat .
-Ba nu te-am facut ! Cum poti sa spui asta ! Stiu si eu ce imi iese pe gura si ce nu ! Acum spune adevarul !
Liniste . Insa dincolo de tacerea lui , aud un sunet straniu si metalic, unul huruit , iar apoi nu mai aud nimic . Pentru ca motorul , e dus . Il simt pe Jack incordandu-se si inspirand nervos , si oftand se uita spre motocicleta .
-Minunat si cu o perfecta sincronizare ! Apoi inspre mine . S-a stricat !
-Aaaa? Si nu il poti repara ? intreb nestiutoare .
-Daaaa! Sigur ! Pe loc! Ce crezi , ca sunt Superman ?!
Da cu piciorul in roata din fata . Spune o injuratura subtila si se invarte in jurul motocicletei .
Pana acum nu observasem unde ne aflam , dar in momentul acesta mi s-a aprins luminita . Si s-a stins la fel de repede pe cat s-a luminat . Ne aflam intr-o padure . Nu mai suntem pe autostrada pe care sunt mereu ateliere de mecanica . Insa in pustiu .... ce sa mai zic ? Suntem pierduti . Pentru ca desteptul de Jack nu m-a lasat sa imi iau telefonul cu mine , acum nu putem suna nici la politie , desi cred ca as fi facut cu ore bune in urma .
Recapituland : suntem pierduti printre ramurele , motorul ne-a lasat pe un drum forestier la cine stie cati kilometri de civilizatie , avand doar o sticla de apa potabila si cateva sendwichiuri la noi . O situatie minunat de neasteptata .
-Jack ?
Ma uit in stang si dreapta mea . Nu-i . Fac stanga imprejur . Nu . A plecat . M-a abandonat .
-Jack !
-Numai zbiera atata si du-te sa culegi lemne ! Trebuie sa facem cu culcus pentru l-a noapte .
Iese dintre niste tufisuri cu o fata impietrita pe fata si cu un manunchi dubios de mare si verde de frunze .
-Cum...?
-Nu conteaza . Du-te .
.....
Ma invart printr-o dumbrava de vreo douazeci de minute in cautare unui bat . Tot ce am gasit pana acum sunt doar betisoare . Oftez cu amaraciune , intrebandu-ma ce face Jack cu motocicleta . Eu personal , i-as fi dat un braci sa se duca intr-o rapa , dar banuiesc ca ar trebui sa platesc cu viata daca as face asa ceva .
Ma intorc resemnata din locul in care m-a parasit norocul de tot . Putin mai incolo , oe dreapta drumului prafuit , in padure , statea un culcus in care s-ar fi putut culca si 5 persoane . Il vad pe Jack carand doi bolovani imensi intr-o mana si 3 sau 4 duzini de bate groase cat in cheietura mea .
Ma ascund dupa un trunchi de copac lat cat doua ca mine si il privesc cu atentie . Nici o picatura de sudoare . Nici un gafait . Nici un efort fizic depus . Fata sa nu ii tradeaza nimic . Absolut nimic. E perfect calm .
"Ce naiba ...?" Si parca citindu-mi gandurile , scapa tot ce are in maini si se intoarce inspre directia mea . " La dr*cu! "
-In loc sa te holbezi la mine ai putea sa ma ajuti .
Si intr-adevar , fara sa observ , ma uitam la el atenta , si mai degraba la pieptul lui -acum gol - pe care sunt iesiti in relief , muschii antrenati . " Sunt absolut sigura , ca nici cu un asemenea corp lucrat ca al lui n-ar putea sa ridice bolovanii aia cat 4 capete de-ale noastre , intr-o mana , iar in cealalta sa tina manunchiul ala de bete . "
Dar in loc sa ii impartasesc parerea mea , merg sa il ajut . Incerc sa iau o duzina din betele me care le ducea el , insa realizez cu stupoare , ca sunt imposibil de ridicat . Cantaresc in jur de 70 de kg . Un lucru anormal pentru niste bete . "Sunt doar niste bete " , mi-am repetat in gand , ametita .
-Nu conteaza , spune si se intreapta spre culcus . Locsorul avea in jur de 1,30 in inaltime , 3-4 metri in latime si 1,90 in lungime . E construit numai din bete precum cele incercate de mine , si acoperite de un strat gros de frunze . Nu stiu de unde a luat funie- si probabil era in portbagajul motocicletei - dar cu asta sunt legate betele si frunzele intre ele . Du-te si vezi daca gasesti prin apropiere un rau ! imi striga ,stand cu spatele la mine in timp ce lega bazele culcusului de bolovanii pe care i-a adus .
Ii urmez indicatia si incep sa bananai din nou prin padure . Copacii sunt toti la fel : acoperiti de muschi si cu varfurile ascunse de vederea mea . Pe jos , trosnesc sub greutatea mea , betisoare micute laolata cu frunze uscat , maronii . Un lucru ciudat la padurea asta si la arborii ei : ramurile , sunt sus puse . La tot ce pot ajunfe se rezuma doar in muschi si scoarta . Nici o frunza verde . " Si atunci , Jack cum a putut sa ajunga sa ia frunze intr-un timp asa de scurt , daca eu am foss plecata doar 20 de minute , timp in care a avut ragaz sa ma si asambleze locsorul ? "
Pun capat intrebarilor fara raspuns care tot apar in creierul meu . Asta deoarece un lucru impresionant imi taie rasuflarea .
CITEȘTI
Dragoste neasteptata
RomanceSunt o fata , ca oricare alta . am un camin , o mama si un majordom pe post de tata . O singura problema , urasc sexul opus . Nu e o fobie sau geva de genu' . E problema ca nu mi-au placut niciodata ochii dulci si zambetele poznase care mi-au fost...