Capitolul 28 : Vrute si nevrute

3.2K 147 8
                                    

 Ma holbez la un trup ce zace fara vlaga , in fata mea . E alb ca varul si acoperit cu zecile de lacrimi care au sclipit pe pielea lui rece , cazute din ochii mei rosii . In spatele meu , cosmarul vietii mele , sta si am o vaga banuiala , ca zambeste cu gura pana la urechi . Imi vine sa il dau cu capul de toti copacii din padurea asta dar imi incui impulsul undeva adanc in mine , din doua motive : 1) Mi-ar lua o vesnice si pana la urma as obosi , 2) E practic imposibil pentru ca e de 1000 de ori mai puternic decat mine si numai intentionand sa o fac m-ar pune la pamant . 

 Oftez resemnat si ii mai privesc o data trupul lui Jack . De data ma abtin sa pocnesc in plans . 

 -Nu inteleg , de ce voi fiintele umane , sunteti asa de slabe , zice la un moment data , Aindan . Sentimente ? Cu ce te incalzesc , atunci cand mori de foame , sau ceva de genu' ?

 Nu il privesc . Nici macar nu ma intorc , desi il simt la mai mutin de un metru departare de mine . Distanta nu ma deranjeaza in masura in care o fac vorbele lui reci . Desi pot sa observ ca au ceva in ele in care nu am mai intalnit pana acum in "conversatiile " cu el . Si ma trezesc ca spun fara sa ma gandesc :

 -Ce te face sa crezi ca sunt inutile ? 

 Pare surprins insa nu pot sa vad . 

 -Cum pot sa ma vindece daca eu sunt pe moarte ? Ele sunt cele ce ma fac slab , spune cu raceala .

 -De ce crezi ca ele sunt cele ce te fac slab ? De ce nu crezi ca ti-ar putea da putere . 

 O clipa de tacere apasatoare , apoi imi zice apropiindu-se mai mult . 

 -Sentimentele l-au adus pe aiuritul asta , in starea asta .

 Glasul ii e rece , incat ma cutremur . Nu stiu nimic din trecutul vre-unuia . Nu stiu de ce , Jack se indragostise de mine sau din ce motiv . Nu stiu de unde provin , daca au familie .....nu stiu nimic . 

 -De ce spui asta ?

 Intrebarea ma ia prin surprindere pana si pe mine . Il simt pe Aidan tresarind . Probabil ca nici el nu se asteptase . Insa , dupa un moment de asteptare , vorbeste din nou , cu aceeasi raceala : 

 -In trecut , era ca mine , dar sentimentele pentru o muritoare sunt inutile , atunci cand trebuie sa o pazesti de Fortele Iadului . Si uite ce se intampla cand esti imprudent ....o patesti .

 Ma crispez . 

 -Fortele Iadului ? intreb balbaindu-ma . Ce vrei sa spui ?

 Il simt strambandu-se si injurand printre dinti . 

 -Aidan? Ce se intampla?

 -Discutia s-a terminat . Timpul ti s-a scurs , Cenusareaso . 

 Si inainte sa mai apuc sa spun ceva , ma intoarce cu fata spre el si ma saruta . 

 

Dragoste neasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum