Capitolul 40 : Promisiuni

2.6K 127 6
  • Dedicat lui Topala Alina
                                    

 Inspir aerul rece in plamani . Mici piuneze imi injunghie pieptul . Nu le dau atentie , pentru ca aceasta imi este acaparata de alt factor de stres , cel putin in ultimile luni . Jack . 

 Ma poarta pe brate de parca as fi un fulg . Fara sa gafaie , sa transpira , sa oboseasca . 

 Din postura asta nu pot zarii decat campii intinse si prafuite . Sunt ca intr-un desert . Singura . Cu el . In trecut asta m-ar fi facut sa ma rusinez , dar in momentul de fata , subconstientului meu , ii pasa mai mult de durerea acuta venita din partea abdomenului .

 Ma uit inspre orizont si un sentiment de nostalgie ma cuprinde . Oare cate zile au trecut de cand n-am mai trecut pe acasa ? Oare mama a ajuns sa puna politia sa ma caute ? A pus afise cu chipul meu prin tot orasul ?

Intr-o singura clipita , toate gandurile acestea se risipesc , inlocuite de cele cateva zile de tortura pe care le voi cataloga de-acum in colo "la limita agoniei" . De baietii despre care stiu atat de putine , dar m-au pus sa indur atat de multe . La clipele acelea surprinzatoare , ingrozitoare , pline de durere si replici taioase . 

 "Te iubesc"

 "Mi-a omorat familia"

 "Nu-l asculta"

 "Totul a fost de fatada"

"De ce faci asta ? 

 De distractie"

 "Minciuni"

 "De fatada"

 "Nu-l crede"

 "Minciuni"

Un inger . Un Shinigami . Un monstru . Compozitia perfecta pentru saptamana perfecta a oricarei adolescente !

......

 Vocea lui ma face sa vibrez . Rasuna in fiecare cotlon al firii mele . Si totodata ma face sa ma relexez . Sa ma simt in largul meu .

 -Vreau adevarul , soptesc , uitandu-ma tematoare in ochii lui .In intinderea aceea de apa tulbure . Isi tine respiratia si se uita inspre orizont . Pe chip i se preling lacrimi cristaline ce imi cad pe pielea mea rece . 

 -Stiu . Si il vei avea . Numai nu acum . Isi coboara privirea si si-o inlantuieste cu a mea . Acum vreau sa ma bucur ca esti in viata . In siguranta . Si a mea .

 Vorbele imi ingheata in gatlej . La randul meu , picaturi fine se scurg pe obrajii mei . Imi incolacesc mainile la gatul lui si imi afund capul in pieptul lui . Ii inspir mirosul specific . Parfumul sau fin amestecat cu putina transpiratie . Siroaiele cad necontenit . Si nu fac nici un efort sa le opresc . 

 -Mi-a fost atat de frica ! Ca te-as putea pierde . Ca te-as fi putut vedea ucis in fata mea . Sau ca n-ar fi obligat sa te ucid cu propriile maini  ! Mi-a fost atat de frica !

 -Nu plange . Acum totul e bine . Nu voi mai lasa pe nimeni sa te raneasca , sa-ti faca rau in vre-un fel , nici macar sa puna un deget pe tine ! Promit . Te voi proteja cu pretul vietii mele !

 -Nu , soptesc eu inspaimantata . Nu ! Nici macar nu te gandi in felul asta . Daca tu mori , mor si eu ! N-as putea trai , avandu-te pe constiinta , ca eu te-am omorat . Ca ti-ai dat viata pentru mine !

 Imi ridic capul si il sarut , tremurand din toti rarunchii .

 -Promite-mi !

 -Promit .

Dragoste neasteptataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum