-Andreea ! Tonul vocii lui e dur . Rece . Deschide ochii! Lipsit de bunatate . Uita-te la mine . Nu vreau , dar o forta ma impinge sa ii ascult ordinele .Incearca sa ma crezi ! Eu sunt real , iar sentimentele mele sunt la fel de reale precum amandoi . Crede-ma !
Ochii lui ma ingrozesc . Sunt plini de egoism , lacomie , nici gand de iubire . Sunt ceea ce imi fac lacrimile sa siroiasca . Buza inferioara imi tremura . Si chiar si asa :
-Pieri ! Cineva care m-ar iubi cu adevarat nu m-ar tortura , lovi sau ar infige pumnale in oamenii pe care ii iubesc doar din distractie , suier eu printre dinti .
Buza inferioara imi tremura . Insa o gura calda o opreste . Pielea ce o inconjoara emana caldura , iar gheata degetelor mele se risipeste .Respiratia mi se opreste. Si un sentiment oribil imi apasa pe suflet .
Jack...
Sarutul creste in intensitate . Devine mai nervos . Ma acapareaza si puterile ma parasesc , treptat .
Jack .
Ma simt ca o marioneta .
JACK !
Dar de-odata, inceteaza . Caldura dispare . Ca un intrerupator , contactul se incheie , lasandu-ma sa respir .
Dechid ochii reticenta . Si ma surprinde ceea ce mi se materializeaza in fata mea . Persoana ce imi face inima sa imi tresalte , buzele sa imi freamate in dorinta de a capata mai mult , si cea care imi face pulsul si respiratia sa mi se opreasca pentru o clipa , sta in fata mea . Cu parul ciufulit . Cu ochii albastri arzand de ingrijorare . Cu buzele aranjate intr-un zambet la vederea mea .
Il tine pe tipul care m-a torturat pana la epuizare in maini . Il lasa sa cada pe jos si se indreapta spre mine .
-Jack...
Lacrimile siroiesc din ce in ce mai tare .
-Jack ...
Se apleaca si imi desface lanturile . Ma imbratiseaza si ma tine strans la piept . Ma saruta pe frunte si ma mangaie pe spate , incalzindu-ma .
-Scuze . Te-am facut sa astepti .
CITEȘTI
Dragoste neasteptata
RomanceSunt o fata , ca oricare alta . am un camin , o mama si un majordom pe post de tata . O singura problema , urasc sexul opus . Nu e o fobie sau geva de genu' . E problema ca nu mi-au placut niciodata ochii dulci si zambetele poznase care mi-au fost...