Mirosul unei frunze de menta . Sunetul stropilor rostogolindu-se si cazand , lovindu-se de gresie . Atingerea gentila a unor asternuturi de matase . Deschid ochii impacientata .
Sunt intr-o camera uriasa , intinsa pe un pat cu baldachin . Spirale de marmura alba ce pornesc din podea si sculpate la capat cu flori dunt parca cusute cu fir de casmir . Un candelabru din cristale atarna inert deasura covorului tesut manual din fibra alba , iluminand slab incaperea .
Robinetul se opreste si pe usa situata pe peretele paralel si vopsit in alb-sidefiu , iese un baiat cu un prosop la brau . Inlemneste in cadrul usii . Privirile ni se inlantuiesc pentru o secunda , insa oftatul lui intrerupe contactul .
Paseste apasat , cu umerii lasati si cu o mina mohorata .
Se aseaza pe pat si ii examinez aspectul din profil . Buzele carnoase si suculente , ochii de un albastru marin halucinant si un zambet trist care ii umbreste trasaturile fine . Corpul , acum incordat , e sculptat si pe el se preling picaturi fierbinti , lucind pe pectoralii iesiti in relief .
O urma ciudata , rotunjita si un pic mai inchisa la culoare decat pielea lui , ii este cusuta pe spate . E putin incretina si e putin mai mica decat antebratului meu :
-Ce-i asta?
El se intoarce cu totul inspre mine si ma priveste intens :
-Spune-mi ca in seara , o sa ignori ce s-a intamplat in saptamana asta , o sa dai uitarii tot ce ai vazut , nu o sa iti pese de ce ai auzit si o sa fii a mea .
Nu stiu cum , dar in momentul de fata , buzele lui sunt la 3 centimetri de gura mea . Ochii ii sunt intre-deschisi .Respiratia lui e rece , calma si mentolata. Trupul lui ii este suspendat deasupra mea , iar bratele ii sunt de-o parte si de alta a corpului meu .
Stropii cad pe pielea mea goala , facundu-ma sa ma infior .
Il doresc . Si asta e ceea ce ma face sa cad in ispita .
CITEȘTI
Dragoste neasteptata
RomanceSunt o fata , ca oricare alta . am un camin , o mama si un majordom pe post de tata . O singura problema , urasc sexul opus . Nu e o fobie sau geva de genu' . E problema ca nu mi-au placut niciodata ochii dulci si zambetele poznase care mi-au fost...