Alb . Peste tot alb . Pene de....porumbei . Sau pescarusi . Sau berze sau....sau ....
-Ce naiba e asta !!!!!!!!!
Sunt stupefiata . Sunt pene peste tot . Insa e straniu . Nu am auzit niciodata ca in padure sa fie vreo inaripata mentionata . Si mai ales vre-un pradator care sa vrea vreodata sa le vaneze . Urme de sange uscat le pateaza . Sunt imprastiate pe patura de frunze maronii . Pe alocuri , se pot zari petele de rosu .
"Asta a fost un masacru " Ceea ce nu vad insa , sunt amprentele criminalului care a ucis bietele animale . Nici un picior de felina sau de alt patruped . Sunt numai urme de.....om . Frunzele . Au fost calcate de o pereche de adidasi . O fiinta umana a vanat pasari .
Dar cum ? Cu mainile goale ? In veci , am putea noi , oamenii sa prindem niste inaripate . Cu o pusca ? As fi auzit impuscaturile . Stiu ca nu s-a intamplat de mult , pentru ca abia am trecut pe aici de 35 de minute . Am cautat lemne in rapa asta . Nu am vazut si nici nu am auzit vreo clipa , un om .
Cat despre Jack , in primul rand , el este in tabara , probabil mai lucreaza la culcus , ori aduna frunze sau repara motocicleta . Nu s-ar misca niciodata de langa chiestia aia metalica . Si in al doilea , nu are o pusca . Iar dupa corpul lui perfect , nu cred ca a stat vreodata sa vaneze pasari cu mainile goale .
-Ce s-a intamplat cu locul asta , sopteste de-odata o voce in spatele meu . Ma intorc fulgerator . In fata mea sta acum un ....un.....baiat! Brunet , cu ochii verzi si adanci . Ah! Intepenesc intr-o pozitie de drept , inghitind in sec . E atat de aproape ca pot sa ii observ pana si cele mai neinsemnate trasaturi ale chipului lui . Chip pe care se lateste un zambet dulce si atat de.....atat de misterios .
Ma masoara din priviri si se opreste la nivelul ochilor . Ma priveste si spune :
-Hey ! Nu cred ca ne-am mai intalnit . Eu sunt Aidan .
E prea-prea aproape , dar spre fericirea mea si a inimii mele care ma anunta ca mai are un pic si face infarct , se departeaza si imi intinde mana prietenos . O iau cu reticenta insa simt ca mi se inmoaie picioarele la atingerea mainii lui calde . E ametioare .
Parca prinsa intr-o vraja , cuvintele mi se opresc in gat . Nu vor sa iasa , dar cand o fac , tot ce se intelege e :
-E-ee-eu ...., Anre Ros Etraa , intata d cuntinta .
Rosesc .
-Poftim ? zice , in timp ce gropitele i se adancesc in obraji . Poti sa repeti ?
"As putea , daca mi-ai da drumul la mana ." Si asta e ceea ce face dupa o secunda de asteptare . "Ce-i cu baietii astia ?" ma intreb .
-Andreea Rosalinda Estrella , incantata de cunostinta .
-Ah ! Daca esti asa de formala , fie . Aidan Davis Jonson . Poti sa imi spui Aidan .
-Okey . Urmatoarea intrebare : Ce naiba cauti in padure ?
-Au ! Hmmm . Credeam ca eu sunt cel ce pune intrebarile aici .
-Afla ca nu esti . De ce te afli aici ?
-Esti cumva detectiv sau ceva de genu' ?
-Nu mai ocoli subiectul si raspunde-mi la intrebari!
-Bine-bine ! Locuiesc la cateva mile departare . Eram prin trecere cand te-am observat stand si holbandu-te la o rapa , asa ca am decis sa verific daca s-a intamplat ceva .
-Nu stiam ca locuieste cineva pe aici .
-Numai eu , singur cu padurea .
-Hm.....Ok . Trebuie sa plec acum .
Dau sa plec , dar mi se pune in cale si zice :
-Haideeee ! Nu mi-ai spus , tu , de ce esti aici !
-Mi s-a stricat mijlocul de transport cu care mergeam .
-N-ai unde sa stai nu ?
-Ei bine ...
-Hai sa stai cu mine .
-Scuze . Nu pot . Ma asteapt pietenul cu care am venit .
-Iubit ?
-Bleah ! Nu ! Nici gand ! Tampitul care m-a tarat pana aici .
-Aaa! Atunci poti sa il lasi pe el si sa vi cu mine .
-Lasa....chiar trebuie sa merg la el sa vad ce face !
Il ocolesc si fug inspre tabara . " Minunat ! O belea cu ochi frumosi . Asa , Andreea ! Buna treaba ! "
CITEȘTI
Dragoste neasteptata
RomantizmSunt o fata , ca oricare alta . am un camin , o mama si un majordom pe post de tata . O singura problema , urasc sexul opus . Nu e o fobie sau geva de genu' . E problema ca nu mi-au placut niciodata ochii dulci si zambetele poznase care mi-au fost...