Była lekcja plastyki i szczerze? Nie miałam nic prócz mazaczków zajebistości w moim żółtym,brudnym,popisanym piórniczku. Ah to były czasy..dobra koniec tego przypominania sobie.
- Cisza! Na dzisiejszej lekcji będziemy robić portret - powiedział głośno - I jeszcze chce wam przekazać że nie macie lekcji geografi - dodał.
Wszyscy byliśmy zachwyceni tą wiadomością. Do czasu.- Ale za to macie wf - powiedział.
Że co kurwa?! Ja zapierdzielać na 2 wf nie bede! To jest sprzeczne z moją naturą! Co ja jestem!?***
Pan od plastyki zaczął grać na gitarze i przy tym śpiewając piosenke pt. ,,Ciągle pada" oczywiście w swojej wersji.Zaczełam bełkotać te znane mi słowa i przemieniałam je na inne, moje głupkowate słowa i przy tym rysowałam już któryjś raz drzewa i polane. Ah jak ja kocham przyrode i jak ja kocham sarkazm.
- Musze wysuszyć iphona w ryżu, o nie! - powiedziałam a Kornelia zaczeła sie ryć jak opętana. Heh aż mi sie przypomniał wdż ostatnio..byłyśmy jak dzieci demona, cały czas sie śmiałyśmy a pani sie pytała czy z nami wszystko ok. Ja oczywiście co robiłam? Robiłam orygami! Brawo ja!
Ah ja i mój wrodzony talent.____________________________________________
To nie fair! Czemu musze znowu iść na wf? Przecież ja nie chce! A po 2 nie chce mi sie przebierać.
Byłyśmy już na sali i zaczynałyśmy sie rozciągać - Natalia! To jest twój strój na wf? - krzyknął facio od wychowania fiizycznego.
- Prosze pana to jest mój strój! - powiedziałam.
- Natalia prosze cie, siadaj na ławke - powiedział z grymasem - Ale ja mam strój na wf na sobie nawet! - dalej walczyłam o swoje ale przegrałam bo wskazał ruchem ręki ławke. Usiadłam na niej i nie odzywałam się do niego.
Jeśli ktoś mi powie że ja strzelam fochy to ja go strzele z liścia bo ja
N I G D Y, P R Z E N I G D Y, A L E T O N I G D Y
sie nie focham. Tak ja sądze, ale reszta mówi inaczej.Oczywiście nie obyło się od rechotu Zośki,Olki,Magdy i paru innych osób.
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Hejka!
Mam nadzieję,że sie spodobało.
CZYTASZ
| dziunia ja wiecznie żyć nie będę | życiowe historie
Short StoryNatalia 14-letnia dziewczyna, chodząca do 7 klasy. W jej życiu wydarza sie wiele głupich a także wesołych chwil. Wraz z przyjaciółkami odkrywają nowe przygody. _________________________________________ 8 klasa, a Natalia i jej gang mają jeszcze wię...