1.Bölüm Hayal Mi Yoksa Gerçek Mi?

37 2 0
                                    

Siz hiç okumuyonuz ama ben yinede yaziyom. :D sdfssfd .Neyse güzel bir bölüm oldu.Eger okuduysaniz lütfen begenip yorum yapmayi unutmayin.Seviliyosunuzz. :*

Bölüm sarkisi:Duman-Senden Daha Güzel

~Nehir'in Agzindan~

Eveeet!Bugün büyük gün.Ege ile beraber kampa gidiyoruz.Kim bilir bizi nasil maceralar bekliyor?Ayy çok heyecanlandim simdi.Aslinda Ege ile çok fazla saçmaladigimiz için çogu seyi abartarak yaptigimiz dogru.Her gittigimiz yerde eglenecek biseyler buluyoruz.Bugünde gidecez.Valizimi hazirladim.Ege'yi ariycam simdi.Bizi babam birakicak.

*        *         *          *       *              *            *             *       *            *

~Ege'nin Agzindan~

Vee otobüsteyiz.Nehirle beraber oturuyoruz.Kulakligi taktik.Benim telefonumdan Duman-Senden Daha Güzel sarkisini dinleyip bagira bagira söylemeye basladik.Ilk baslarda insanlar pek tepki vermeseler deilerledikçe herkes bize bakmaya basladi.Bir süre sonra çogu kisinin rahatsiz oldugunu anladik.Ve sarkiyi söylemeyi biraktik.Nehir'in muhtesem sesiyle sarki daha da güzel oluyordu.Benim felaket sesimle ise sarki daha da berbat oluyordu.Canimiz iyice sIkIlmIsti.

*     *      *            *                     *          *                  *                *

~Nehir'in Agzindan~

Tam basimi cama yaslayip kendimi müzigin ritmine kaptirdigim sirada whatssaptan gelen mesaj sesiyle irkildim.Mesaj Poyraz'dandi."Nehir seninle konusmamiz gerek.Acil"yazmisti.Aslinda normalde olsaydi Poyraz'in ne diyecegini merak ederdim ama son bir kaç haftadir aramizin iyi oldugunu söyleyemem.Hatta bi ara ayrilmayi bile düsündüm.Poyraz'a cevap olarak "Suan Egeyle beraber kampa gidiyoruz.Daha sonra konusalim." yazdim.Poyraz"Sen hep Ege için beni bosla zaten :( " yazdi.Görüldü yaptim ama cevap vermedim.

ÇILGIN ARKADASIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin