Szeptember
Hermione
Prefektus lettem Ronnal együtt, ezért most sietnem kell hátra a vonat végébe, mert ott tartják az eligazítást. Gyorsan magamra húzom a talárom és már rohanok is Ron után. Amikor belépek, a többi ház prefektusai már ott vannak, köztük Draco is. Szívem majd ki ugrik a helyéről látványára.
- Sziasztok - köszönök.
- Tehát mindenki itt van. Akkor kezdhetjük! – mondta az iskola első – A prefektusainktól azt várjuk el, hogy rendet tartsanak az iskolán belül a folyósokon, és ha kell, akkor büntető pontokat is levonhatnak, a házaktól illetve adhatnak is jutalom pontokat. Mindenki párokban lesz beosztva, és esténként őr-járatozniuk kell. A párokat nem feltétlenül biztos, hogy ugyanabból a házból választjuk... - eddig hallottam, mert egyszer csak egy kezet éreztem a fenekemen, amikor hátrafordítottam a fejem Dracoval találtam magam szemben, aki ártatlan szemekkel, és széles vigyorral tekintett rám.
- Hallod, Hermione, ha nem viselkedsz rendesen, megbüntethetlek – suttogta a fülembe, sejtelemesen, miközben a fenekemet erőteljesen simogatta. Minden pihe a tarkómon felállt és jól eső bizsergés futott át rajtam.
- Köszönöm a figyelmet, mehettek – fejezte be az iskola első és elindult kifelé a kupéból, a többiek után, én is el akartam indulni, de erős karok hátulról rám fonódtak és tartottak a helyemen. Mikor mindenki kiment Draco egy pálcaintéssel becsukta az ajtót és a nyakamat kezdte el csókolni. Majd a taláromat szétnyitotta és a blúzomat kezdte kigombolni és húzta le a vállamról, közben gyengéd puszikat adott a vállamra, miközben a melltartóm kapcsát kikapcsolta és a mellbimbómat kezdte morzsolgatni, egy hangos kéjes nyögés hagyta el a számat. – Csss lebukunk! - fordított maga felé és a szájába vette az egyik mellbimbómat és elkezdte szopogatni a kezével a másik mellemet simogatta továbbra is intenzíven. Belőlem kitört egy hangos nyögés.
– Hermione, halkabban vagy abba hagyom! Csak becsuktam az ajtót, de nem zártam be!
- Mi? – toltam el magamtól – Draco te teljesen megbolondítasz, ezt nem lehet, főleg nem itt a vonaton, nyitott ajtónál ahol bármikor ránk törhetnek. Nem így akarom elveszíteni a szüzességem – kapkodtam magamra a ruháimat, miközben Draco tovább legeltette a szemét rajtam. Majd az arcomat két tenyere közé fogta és futó puszit adott a számra.
– Drágám, ha rajtam múlik nem így fogod elveszíteni a szüzességed, hidd, el annak megfogjuk, adni a módját – majd adott egy csókot – Most menj, szerintem a barátaid már keresnek – csapott rá a fenekemre.
- Rendben, mikor találkozunk?- kérdeztem
- Mindent elkövetek, hogy együtt legyünk őrjáratban.
- Oké, akkor, szia – álltam lábujjhegyre és adtam egy puszit a szájára, majd gyorsan kislisszoltam a kabinból.
A folyóson Ginnyvel találtam magam szembe – Hermione – nézet rám vidáman – Szerintem menjünk be a mosdóba, és tedd egy kicsit rendbe magad – megmostam az arcom, a félregombolt blúzomat is megigazítottam, a hajamat meg egyszerűen lófarokba fogtam – így már jó? – kérdeztem Ginnyt – Aha, most már egészen jól nézel, ki csak a szemedben lévő csillogással nem tudunk mit kezdeni – mondta kacagva.
- Jaj Ginny, én komolyan mondom, nem tudom, hogy mi történik velem.
- Lehet, hogy szerelmes vagy?
- Nem tudom, csak annyit tudok, hogy amikor együtt vagyunk, ő teljesen más és ahogy csókol, teljesen elvesztem az eszem és csak ő van meg én, minden más megszűnik létezni.
- Ezt már nevezem – mosolygott – szerintem ezt hívják szerelemnek - ahogy ránéztem Ginnyre, akkor tudatosult bennem, hogy beleszerettem Draco Malfoyba – Gyere, menjünk Hermione! Már várnak ránk.
A következő egy hét annyira zsúfolt volt, hogy nem tudtunk találkozni, sajnos őr-járatozni sem osztottak be minket egymáshoz. Csak bájitalórán és sötét varázslatok kivédése órán tudtunk egy-egy pillantást ellopni a másiktól, de ez már nagyon kevés volt. Péntekre csak úgy izzott a levegő körülöttünk. Az óra végén kifelé mentem és éreztem, hogy egy kicsit meglöknek hátulról és valaki elkapja a felkarom, hogy ne tudjak elesni, közben egy pergament fecnit csúsztatott a kezembe – Vigyázhatnál jobban Granger, még bepiszkolódik a talárom miattad! – ment el mellettem Draco. Gyorsan a zsebembe csúsztattam a papír-darabot. Bementem a lány wc-be és elolvastam
21 óra, könyvtár, zárolt rész, legyél ott.
- Ginny, segíts nekem légy szíves! – kiáltottam a szobánkba futva.
- Ne, kiabálj, itt vagyok, mi történt?
- Este kilenc órakor találkoznánk, tudsz fedezni?
- Igen, de csak akkor, ha mindent részletesen és „mélyrehatóan" elmesélsz.
- Ginny, nem tartunk még ott – vörösödtem el, és akkor feltettem a nagy kérdést – szerinted mit húzzak fel?
- Amit könnyen le tud rólad venni – nevetett a legjobb barátnőm – de most komolyan azt az átkötős lapruhádat húzd fel és most menj mosakodni és készülődj.
- Még van négy órám elkészülni – értetlenkedtem
- Hidd el éppen csak elég lesz az idő.
Hihetetlen, de Ginnynek igaza volt, épp, hogy csak időben értem a könyvtárba. Draco már ott várt rám szokásához híven makulátlanul, szokásos fekete ruha összeállításával csak a nyakkendő hiányzott róla.
- Szia - léptem, oda hozzá és mélyen beszívtam csodálatos illatát.
- Szia – és már csak csókoltuk egymást. Egyre vadabbul és szenvedélyesen, most én voltam az, aki elkezdte kigombolni az ingét, mikor megláttam kidolgozott mellkasát és kockás hasát, szinte a nyálam is kicsöppent. El kezdtem a nyelvemmel kis köröket rajzolni rá, mire ő erőteljesben el kezdet zihálni. Aztán már csak azt vettem észre, hogy egy szál bugyiba állok előtte, és mindenhol ott volt a keze. Simogattuk egymást ahol csak értük és csókolóztunk folyamatosan. A keze hol a mellemet simogatta hol a fenekemet, majd a bugyimba nyúlt és a csiklómat kezdte el simogatni, nyomkodni. Én csak a szájába tudtam nyögni és az addigi maradék eszemet is elvesztettem. Az orgazmus elementáris erővel robbant ki belőlem. – Legközelebb a számmal foglak a csúcsra juttatni – lihegte.
– Draco, istenem – nyögtem.
- Tudod az egyik orgazmusodat itt akartam, hogy átéld, az imádott könyveid között, most már én is itt leszek neked – erre igazán nem tudtam, mint mondani. Megfogtam a nadrágja övét és elkezdtem kicsatolni.
– Hermione nem kell ezt tenned, majd megoldom.
- Nem! Szeretném megfogni, látni és érezni! Annyira jó – ekkor már a kezembe fogtam és, már az ismerősen finom, bársonyos tapintású farkát elkezdtem pumpálni, mire ő a kezemre kulcsolta a kezét és egy kicsit jobban megszorította vele a péniszét és irányította, hogy hogyan csináljam. Egyre gyorsabban vette a levegőt, én meg egyre jobban gyorsítottam. A csúcsra érve beleharapott a vállamba. A spermája a kezemre fojt és addig vertem, míg az utolsó kis csepp is kijött belőle.
– Úristen te lány megölsz, ez valami fantasztikus volt – csókolt meg – Csodálatosan szenvedélyes egy boszorkány vagy.
- Te sem panaszkodhatsz, csodát tettél velem! - csókoltam vissza. Egy kis idő után megint rám tört a valóság - Szerinted nem hallotta senki, hogy mit csináltunk? – kérdeztem félve.
- Ne aggódj megbűvöltem ezt a részt, aki erre akart volna jönni, hirtelen eszébe jutott, hogy másfelé van dolga és Diszaudio bűbáj is véd minket – csókolgatta közben a nyakamat - Hermione, én nem tudom, hogy merre tartunk és hová megyünk, de szeretném ezt vele folytatni.
- Én is, mindenképpen.
YOU ARE READING
Veled vagyok! (18+)
RomanceAzt mondják, hogy a szerelem és a gyűlölet egyforma érzelem, csak más körülmények között érezzük őket, és ez igaz is, de én soha nem tudtam gyűlölni, ahogy ő sem engem! Ő a Mardekár zseniális hercege, és én kellek neki! Ő a Griffendél legokosabb bo...