6. Fejezet

2.3K 27 2
                                    


Hermione

A téli szünet, gyorsan eltelt, sokat nevettünk, ugrattuk egymást. Szerencsére Ron apukája is hazajöhetett az ünnepekre. Nekem csak egy valaki hiányzott iszonyúan, szinte fizikai fájdalmat éreztem, hogy nem lehetek Dracoval. Karácsony reggelén, Hadész kopogtatott az ablakomon és egy picike dobozt, dobot az ölembe. Majd leszállt az éjjeliszekrényemre és várt.

- Milyen gyönyörű madár – robbant be a szobába Ginny – kitől jött? Ja, nem is kell válaszolnod. De, most komolyan ezeknek még a baglyuk is elegáns?

- Igen – néztem Ginnyre mosolyogva, miközben elővettem én is a kis csomagot, amit Draconak szántam és Hadész lábára kötöttem. – Sajnos nem tudok neked most semmit sem adni, de mond meg neki, hogy szeretem és hiányzik – sutyorogtam a madárnak miközben az ablakhoz vittem és útjára engedtem.

- Nyisd ki mit kaptál tőle? – vettette magát Ginny az ágyamra.

- Egy ezüstóra – ámultam el rajta – az óra számlapján belül a kismutató egy oroszlánt, a percmutató egy kígyót, a másodpercmutató pedig egy varázspálcát ábrázolt.

- Azt a mindenit, ez igen csak egy szép darab. Te mit adtál neki?

- Egy ezüst karkötőt, szerencsehozó runákkal – mosolyodtam el, miközben az órámat már csatoltam is fel a kezemre és megbabonázva néztem a mutatókat, ha lehet most még jobban hiányzott.

- Hát kislány, te jól bekaptad – kacagott a barátnőm rám, miközben én fülig vörösödtem és a legutolsó együttlétünkre gondoltam. Erre Ginny még jobban elkezdett nevetni. – Nem Hermione én nem arra gondoltam, hanem arra, hogy mennyire szerelmes vagy.

- Ja, rendben – könnyebbültem meg.

- De ha már itt tartunk, meséld csak el, hogy mit is kaptál még be?

- Most hagyd abba – ha lehet még jobban elpirultam

- Ne csináld már Hermione, én gyakorlatilag rajtad keresztül élek!

- Na, persze! Soroljam a fiúkat, akiket eddig meghódítottál?

- Jó, de azokkal nem csináltunk a csókolózáson kívül semmit. Légyszi mesélj – kérlelt

- Hát tudod, azt kaptam be.

- Mit is? – kérdezte Ginny angyali mosollyal az arcán

- A péniszét kaptam be – csattantam fel – most elégedett vagy?

- Nem teljesen, és milyen volt, mármint nem undorított? Ő is csinálta neked ott lent?

- Igen csinálta, és nem undorított, sőt nagyon jó volt.

- Kicsit lehetne bővebben? Milyen a farka?

- Na, ezt pont nem fogom elmesélni.

- Jó jó akkor csak azt mond el, hogy milyen az, amikor elélvezel, jobb, mint amikor te saját magadnak csinálod?

- Össze sem lehet hasonlítani a kettőt. Amikor ő a nyelvével nyalogatott akkor úgy éreztem mintha a mennyországban lennék, és nem akartam, hogy vége legyen, de amikor én kaptam be a péniszét és rá pillantottam olyan gyönyörű volt, mint egy angyal.

- Ja, egy farkasbőrbe bújt angyal – jegyezte meg Ginny epésen – és, hogy tudtátok megállni, hogy több ne legyen?

- Nem tudom, én már benne lennék, de Draco szerint, ennek megfogjuk adni a módját, és most őt idéztem.

- El sem hiszem, hogy ilyen is tud lenni, mindig annyira gőgös és gúnyos

- Igen ezt én is tudom, de hidd el, ha ketten vagyunk, teljesen megváltozik mintha nem is ő lenne.

Veled vagyok! (18+)Where stories live. Discover now