Draco
Másnap a szükség szobájában ébredtünk, szorosan hozzám bújva szinte teljesen rám fonódva Hermionéval. Nem bírtam magammal mindenképpen meg kellett simogatnom az arcát, mire ő álmosan kinyitotta megnyugtató barna szemeit.
- Szia – köszönt egy édes mosollyal.
- Szia, szépségem!
- Hogy aludtál?
- Meglepően jól, szerintem most aludtam végig az első éjszakát azóta, hogy elváltunk egymástól.
- Hasonlóképpen. Draco, tudom, hogy nem akarsz beszélni róla, de muszáj, lenne! Mi történt? – sóhajtva fordultam teljesen a hátamra, előbb utóbb úgyis el kell mondanom neki.
- Rám tette a sötét jegyet!
- Ezt már tudom! Egy, kicsit bővebben – kérlelt, miközben a sötét jegyet kezdte el cirógatni. Minden akaraterőmre szükségem volt, hogy ne húzzam el a kezemet.
- Mikor tőled hazamentem ott volt a házunkba és valamiért iszonyú mérges volt, tombolt! Apám el akart rejteni a szeme elöl, de pechemre észrevett. Megragadta a kezemet és rám tette a jelet.
- Fájt?
- Kurvára! Mintha savval égették volna bele a bőrömbe, azt hittem lerohad a karom. Hetekig még fájt.
- És milyen feladattal bízott meg? – bújt egy kicsit még jobban hozzám, szinte már rajtam feküdt.
- Hogy mivel bízott meg? Szörnyűséggel! Van egy volt nincs szekrény a kastélyban azt kell megjavítanom, hogy a halálfalók azon keresztül tudjanak majd bejönni, ja és ha ez még nem elég akkor meg kell, hogy öljem Dumbledor professzort is.
- Jézusom Draco! – ült fel – ezt azonnal el kell mondanunk valakinek – és már pattant is ki az ágyból.
- Nyugi kicsim, gyere, csak vissza, már tudják. Piton azonnal tudta, és Dumbledornak pedig elmondtam én is és Piton is. Már gondolkodnak, hogy mit lehetne csinálni. Nekem csak az a dolgom, hogy megjavítsam a szekrényt.
- Miért?
- A látszat miatt, most ide-oda kell játszanom nekem is, mint Pitonnak.
- Akkor ezt csináltad eddig?
- Igen, meg legilimenciát tanultam Pitontól és utánad kajtattam titokban. Tényleg hozzám jössz feleségül? – zártam le az előző témát.
- Nagyon jól tud terelni fiatalember – bújt vissza hozzám a lány, miközben a hasamat kezdte el puszilgatni – a válaszom, hogy igen! Nem menekülhetsz tőlem!
- Nem is akarok – húztam fel magamhoz és egy játékos kis csókba kezdtem, ami hamar szenvedélybe ment át és én már húztam is magam alá a kis boszorkányomat, hogy minél több gyönyörbe részesíthessem.
A további napok már nyugalmasabban teltek Hermione oldalán. Minden éjjelt együtt töltöttünk, és Hermione minden reggel félig rajtam feküdve ébredt, ami engem végtelen megnyugvással töltött el. A volt nincs szekrény megjavítása már nem ment ilyen egyszerűen, folyamatos ezen, járt az agyam. Egyik délután elkeseredésemben a férfi mosdóban keseregtem, emiatt sem figyeltem fel Potterre, aki mögém lopakodott, a szemem sarkából láttam meg, de mire reagálhattam volna már el is talált az átok.
A gyengélkedőn tértem magamhoz, Hermione ott volt mellettem, aludt. Szorosan hozzám bújva, lábával átölelve.
- Örülök, hogy magadhoz tértél Draco! – üdvözölt a keresztapám.
KAMU SEDANG MEMBACA
Veled vagyok! (18+)
RomansaAzt mondják, hogy a szerelem és a gyűlölet egyforma érzelem, csak más körülmények között érezzük őket, és ez igaz is, de én soha nem tudtam gyűlölni, ahogy ő sem engem! Ő a Mardekár zseniális hercege, és én kellek neki! Ő a Griffendél legokosabb bo...