-Emma,vino jos te rog!se aude vocea calda a mamei care ma striga din bucatarie.
-In 5 minute!i-am raspuns eu,dupa inchizandu-mi valiza care era pe pat.
Am tras aer in piept si m-am dus pentru a-mi scoate si ultima valiza.Am pus-o in pat si m-am dus sa-mi iau si ultimele lucruri.Am deschis usor sertarul de la noptiera de langa pat unde se aflau cateva fotografii mai vechi,printre ele fiind un colaj micut cu cateva poze cu mine si Niall…am oftat adanc,aducandu-mi aminte ca déjà au trecut 4 ani,4 ani de cand Niall a plecat si nu mi-a mai dat un semn de viata.Dar acum stiu sigur,ca nu mai e cum era inainte.Am luat pozele si le-am pus bine in valiza si am coborat jos la mama.Azi trebuia sa plec din Irlanda,plec in Anglia….mereu mi-a placut aceasta tara,mai ales Londra,visul meu fiind sa ajung in acest oras desi nu am reusit pana acum si acum visul mi se indeplineste.Azi plec acolo,viata mea se va schimba sau poate va ramane cum era.Voi ajunge acolo,prieteni noi,scoala noua,vise noi.Trebuie sa plec din frumoasa Irlanda impreuna cu parintii mei din cauza afacerii acestora,sau cred ca fac asta pentru a ma scapa pe mine de gandul ca nu-l voi mai revedea niciodata pe Niall.Am copilarit impreuna,el ma invatat sa cant la chitara,eram impreuna in mai tot timpul,dar acum sigur faima la schimbat.Acum are bani,faima,fani,orice fata isi doreste,nu-i mai trebuie viata pe care o avea inainte sa plece de aici..dar asta e ‘’viata merge inainte’’ .
-Scumpo esti gata?ma intreaba mama care iesea din bucatarie cu o cana de cafea pentru mine.
-Mai am putin si termin,spun eu sorbind dupa o gura de cafea.Dar de ce trebuie sa plecam?intreb eu uitandu-ma la ea si tata
-E spre binele tau si trebuie sa plecam fiind important pentru afaceri,imi raspunde tata ne ridicandu-si ochii din ziarul pe care-l rasfoia ca-n fiecare dimineata.
-Dar pot ramane cu bunica si bunicu,le raspund eu defapt milogindu-ma sa raman in Irlanda.Nu vroiam sa plec,speram ca Niall va revenii,ca-l voi revedea dinou…
-Emma,stiu de ce vrei sa stai aici,spune tata inchizand ziarul acela si arucandu-l pe masa si uitandu-se fix la mine,ceea ce nu-mi place cand face asta.Niall scumpo…nu va mai venii…déjà lacrimile isi faceau aparitia in ochii mei dar trebuie sa rezist si sa nu le las sa-mi cada pe fata.Niall acum e faimos,are bani,fani ,o viata de lux,de ce iar mai trebuii Mullingar?de c ear mai venii aici?pentru ce? Deabea mai ia legatura cu familia lui din cate am inteles,mereu fiind ocupat.Uita-l Emma,uita-l.E cel mai bine pentru tine! Spune tata foarte serios si ridicandu-se de la masa si venind catre mine,eu nemastiind ce sa-i spun.El te-a uitat scumpa mea,uita-l si tu!spune acesta sarutandu-ma parinteste pe frunte.
Nu am mai zis nimic si am fugit sus in camera mea.Am trantit usa si m-am dus catre valiza unde erau pozele cu Niall.Le-am luat si ma uitam,lacrimile cazant pe fiecare particica a unei poze.Imi era dor de el,il iubeam defapt inc ail iubesc ,dar poate tata chiar are dreptate,el ma uitat!Nu pot sa rezist cu gandul asta,ca el a uitat de mine desii a promis inainte sa plece ca nu ma va uita,dar…strangeam lantisorul in forma de inima care era de la el.L-am dat jos de la gat si am deschis inimioara,unde se afla prima poza cu noi 2.Poate acolo,il voi intalnii…sper.Mi-am sters lacrimile si mi-am pus lantisorul inapoi la gat.In 10 minute mi-am terminat si ultima valiza si eram gata de plecare.L-am chemat pe tata pentru a venii sa-mi ia valizele sa le duca jos iar eu sa ma pregatesc.Dupa 30 de minute am fost si eu gata.M-am mai uitat putin prin camera si parca vedeam micile trasnai pe care le faceam eu cu Niall si restul prieteniilor,petrecerile in pijamale,bataile noastre,camera asta are multe amintiri,pacat ca acum trebuie sa le uit.Am stins lumina si am iesit imediat inchizand usa . Am coborat jos unde se aflau bunica si bunicul dar stai bunica plange?oo doamne,iar dramatizeaza.Nu ia zis nimeni ca nu plecam atat de departe?Cred ca-si imagineaza ca ne mutat in Hawai,sau Haiti mai stii…doamnee,mosii astia.