Kisah #1 Joker
Joker suatu panggilan yang diberikan kepada makhluk yang mengacau budak2 di asrama ku. Dikatakan hantu joker ini kebiaasaanya akan menganggu junior2 yang baru masuk. Caranya? Dikhabarkan ketika malam2 pertama murid2 jr2 ini menikmati malam2 pertama sebgai seorang pelajar asrama, lumrahnya akan mengalami masalah tidur malam mungkin kerana persekitaranny yng asing atau merindukan mereka yang di rumah. Pada ketika ini la makhluk joker ini akan mula memganggu mereka , Joker akan memasuki dorm2 atau bilik2 pada waktu malam mencari mangsanya yakni mereka yang belum tidur walaupun telah menjelang 2 pagi , Joker yang bertumbuh pendek bergigi taring senyum menyirangi memasuki dorm , melihat segenap setiap inci di dalam dorm sebelum menjumpai mangsanya , dan merenung ke arah mangsanya sambil tersenyum . Joker akan bergurau dengan mangsanya dengan membuat kiraan , "katil 1 sudah tidur,katil 2 sudah tidur .... katil 12 eh belum tidur ?" Sambil tersenyum . Ketika ini mangsa akan mula menarik selimut menutupi mukanya namun sudah terlambat kerana joker telah memilih dia sebgai mangsa . Joker mula berlari2 di dalam dorm dengn kakinya yang pendek dan ketawa sambil terbatuk2 ganas . Beliau akan melompat2 di atas loker2 seblum pergi ke katil mangsanya dan hanya duduk menunggu di hadapan muka mangsanya menunggu mangsanya membuka selimut untuk saling berpandangan . Mangsa tidak akan brtahan lama dek kerana joker yang sudahpun duduk diatasny memaksanya untuk menrik selimut untuk memandang nya . Jika membuka selimutnya maka terpampang lah muka joker yang jelek penuh darah kesan jahitan dan gigi taring yang sentiasa senyum 👺 .
YOU ARE READING
Meremang
TerrorIni adalah kompilasi Kisah" seram. Bunian and Badut daripada abstrakim 👑