Şerbet kızılı gözlerinin dokunduğu kalbi onun ürkütücü gözleriyle daha hızlı çarpmaya başladı...
"Bana değil önündeki deney tüplerine bak Melody"
Melody başıyla onayladı deney tüplerindeki sıvıları birbirine karıştırdı. Ama odaklanamıyordu. Onu baştan aşağı süzen Reiji nin bakışlarından dolaylı odaklanamıyordu.
Ellerinin titriyor olması Melody yi ele veriyordu. Reiji bu durum karşısında gülümseyip Melody nin arkasına geçti. Ellerini tuttu , kulağına yaklaştı.
"Odaklan Melody"
"A-ama Reiji-sensei. Siz böyle yaparsanız odaklanamam ki"
"Bana karşı mı geliyorsun??"
"Hayır."
Melody yutkundu. Kalçasında hissettiği sertlik onu daha da heyecanlandırıyordu. Boynunda gezinen dudakların büyüsüne kapılan Melody elindeki deney tüplerini düşürmüş kendini kalçasına baskı yapan sertliğe bastırmıştı.
Reiji nin inleyen sesi kulaklarına dolduğunda Melody nin heyecandan nefesi hızlanmıştı. Ahh yine başlıyordu işte. Melody onun dokunuşlarına asla karşı koyamıyordu. Hatta daha fazlası için can atıyordu.
"Çok edepsizsin Melody"
"Bunun suçlusu sizsiniz"
Reiji kıkırdayıp Melody nin eteğini beline sıyırdı. Masadan aldığı boş bir deney tüpünü Melody nin içine ittirdiğinde Melody inledi.
"S-sensei.. Bu acıtıyor"
"Şşhh. Ben ne istersem o. Kendini bana bırak"
Melody başıyla onayladığında Reiji tüpü yavaşça hareket ettirmeye başladı.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Melody yorgun düştüğünde Reiji içinden çıkıp onu kucakladı ve yatağa bıraktı. Hayatına bir anda giren ve girdiği gün itibari ile kendisinde büyük değişim yapan Melody ye karşı karmaşık duygular besliyordu.
Ismini koyamadığı bu duyguların cevabını onun kırılgan bedenine bıraktığı izlerinde arıyordu.
Yaptıklarına hiçbir zaman anlam verememişti. Onu gördüğü zaman hissettiklerine bir isim koyamamakla birlikte , kendisinin değişken hareketlerine de bir anlam veremiyor ve kendine sürekli soruyordu.
Neden bunları yapıyorum?
Reiji zihnini talan eden soruları bir süreliğine göz ardı edip uyuyan Melody ye baktı.
Beyaz ve güzel bir vücudu vardı altın sarısı saçları Reiji yi her zaman etkiliyordu. Zekası onu büyülüyordu. Reiji ilk kez bir insana karşı ilgi duyuyordu.
Ona dokunurken kendini kaybediyor olmasını acizce bulsa da bu acizlik onu cezbediyor ve onu daha da arzulamasına neden oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolik Lovers/One Shots
FanficÖneri ve istek üzerine olan aklımdaki delice kurguların kısa bölümler ile yazıldığı one shot kitabıdır.