Szkoła
Idąc przez korytarz czułam wzrok dużej ilości uczniów na sobie. Czy się dziwić? Nie ponieważ bliźniaki są jednymi z najprzystojniejszych chłopaków w szkole a jeden z nich czyli Martinus jest moim chłopakiem i właśnie idzie w moja stronę
- Hej - Powiedz po czym mnie pocałował i przytulił - co robisz dzisiaj po szkole? - gdy tak naprawdę miałam już odpowiedzieć zonaczylam zmierzającą w nasza stronę Belle jest to dosyć wyśrodkowana dziewczyna o ile chodzi o wygląd nie należy do plastików lecz normalna nie jest. Idąc trzepotala swoimi wielkimi rzęsami które zakrywały jej praktycznie całe oczy. Ubrana była w strasznie obcisle jeansy i krótka bluzkę te spodnie były tak ciasne że tłuszcz wylewał jej się po bokach serio.
Gdy tak myślałam że zauważyłam biedy do nas podeszła
-cześć Tinusku - powiedziała wieszając się na ramieniu MOJEGO CHŁOPAKA. Martinus natychmiast ja odepchnął i podszedł bliżej do mnie.
- czego chcesz? - zapytał a gdy spostrzegł że dziewczyna zmierza w jego stronę by znów go objąć swoimi dłońmi z wielkimi sztucznymi pazurami szybko podszedł do mnie od tyłu ( bez skojarzeń) i mnie przytulił.
Bella odwróciła się obrażona i zarzuciła swoimi długimi doczepianymi czarnymi włosami i odeszła a ja z Martinusem się głośno zaśmialiśmy lecz dziewczyna musiała do usłyszeć ponieważ odwróciła się popatrzyła chwile na nas, wyszeptał cos pod nosem i odeszła.
$$$
Chyba najdłuższy mój rozdział 213 słów bez notki xD i jest dzisiaj rozdział! ❤
Kocham ❤
~loszkamartinusa~
CZYTASZ
Internetowa Znajomość || M.G
Novela Juvenil*Prypadkowa wiadomość, czy połączy ona dwoje nastolatków ? *On i ona, oboje nieświadomi swojej dalszej historii, która swoją drogą przyniesie im sporo smutku oraz złości jak i szczęścia i radości.