#Bu Sabah#
Masadan kalktım telefonumu alıp evden çıktım. Tutku'nun gitmesini istemiyordum. Gerçekten anlayamıyorum neden gitmesini istemiyorum ki? Beynim ile kalbim aynı şeyleri söylemiyor. Hangisini yapsam diğeri ağrıyor. İpek ile Hakan'ın yanına gittim. Parktaki bir bankta oturuyorlardı. Ben de gidip banka oturdum.
İpek-hayırdır yüzünden düşen bin parça?Onlara durumu anlattım ipek hemen atladı
İpek-ne yaptın ne yaptın? Kızı üzmüşsün sen farkında mısın? Hemen gönlünü alman lazım.
Hakan-hayır o değil de o kız sana nasıl baktı ya? Hangi ara sevgili oldunuz? Hani arkadaştınız.
-ya bırak zevzekliği de fikir ver bana. Ne yapcam şimdi ben?
Ipek-bence düz özür dile
-olmaz. Ayrıca bana kırıldı mı onu bile bilmiyorum ki.
Ipek-bak ben bi film izlemiştim. Adam kadına bağırıyor kızıyor falan kadının kalbini kırıyor. Sonra da ona bir kutu alıyordu. Kutunun içinde çikolatalı süt ve her çeşit her marka çikolatalar vardı. Şahsen bana böyle bir hediye alınsaydı alan kişiyi çoktan affetmiştim.
-diyosun
Ipek-aynen
-kötü fikir de değil aslında ama
Hakan-hayır. Gayet kötü fikir. Bence ona manevi değeri yüksek bişey ver
-bu da güzel fikir
Ipek-bence sinemaya götür. Ama sinema salonunu özel tut kimse olmasın. Biz seni videoya çekelim ve onu izlesin ama sen götürme. Ya mesaj at ya da not bırak.
-ee bu da güzel
Hakan-sen asıl bombayı duymadın. Bence onu en sevdiği ünlü ile tanıştır
Ipek-ünlü de Tutku'yu bekliyrodu zaten ne zaman gelecek diye
Hakan-rica ederiz o da kırmaz bizi belki
Ipek-bütün işlerini bırakıp gelmez
Hakan-gelir
Ipek-gelmez
Hakan-gelir!
Ipek-gelmez!
-buldum
Nasıl oldu bilmiyorum ama ikisi de aynı anda
İpek/hakan-ne buldun?
-eğer ona bir kere de olsa çocukluk günlerine dönmesini sağlayacağım. Lunapark,pamuk şeker falan.
İpek-harikasın Aras ya. Biz bunu nasıl düşünemedik? Kız mest olur yemin ediyorum.
Hakan-fikir güzel direkt olarak uygulamaya geç sen.
-peki. Sağolun herşey için. Ben kaçar...
Eve gidiyordum. Sokağa girdim ve evin önünde Sara ile Tutku'yu gördüm. Tutku kötü bir haldeydi. Koşa koşa yanlarına gittim. Ambülans aramışlardı ama fazla bekletmemek için araba ile hastaneye gittik...