Rozdział 5 first meet with old friends

1.2K 64 55
                                    


                                                                               ~3 months later~

Seungmin: Jisuuuuuuugie!!! - krzyknął mój stary przyjaciel, z którym kiedyś chodziłem do szkoły w Busanie.

Jisung: Heej Seungmin, San i Woozi! - przywitałem swoich starych przyjaciół, gdy weszli do mojego domu.

San: Jisuuuungieeee! Przyznaj się masz kogoś?! Chodzisz cały czas rozpromieniony! - niemalże krzyknął uśmiechnięty.

Woozi: No właśnie opowiadaj kto odebrał nam zabawę w szukaniu Ci miłości! - Powiedział donośnym głosem.

Ja: No prawda jest taka, że... Mam chłopaka... Od 3 miesięcy - Odrzekłem czerwieniąc się przy tym jak piwonia/

San:  Jest stąd? Mieszka niedaleko? Znamy go? Jak się nazywa? Jest przystojny? Całowaliście się? Chodzi z Tobą do klasy? Do szkoły? GADAAAAAJ! - Krzyknął dając mi znak, że muszę odpowiedzieć na wszystkie pytania.

Ja: No to tak - wziąłem głęboki wdech i zacząłem odpowiadać na zadane przez wścibskiego przyjaciela pytania - Jest z okolicy, mieszka 2 domy dalej, nie znacie go, nazywa się Lee Minho, według mnie jest w cholerę przystojny, tak i uprzedzając Twoje pytania San było cudownie, nie chodzi ze mną do klasy, ale do szkoły.

Seungmin: Mieszka dwa domy dalej?! TYLKO DWA?! - wykrzyczał.

Ja: Tak tylko dwa, przecież powiedziałem to 5 sekund temu kretynie! - odchrząknąłem

Woozi: To czego go tu nie ma? - zapytał jeden z rozsądniejszych zaraz po mnie  z naszej paczki (Musiałam napisać, że Jisung uważa się za rozsądnego, bo to było silniejsze ode mnie haha)

San:  Spoko, jeżeli masz go zapisanego My first love  to będzie tutaj za 10 minut, bo musi się wyszykować - Powiedział wścibski bardziej ode mnie frajer.

Ja: Coooo?! Pokaż mi telefon! - wyrwałem Sanowi z ręki telefon i spojrzałem na niego co on napisał.

Ja: Kooooteeek! Co robisz?

My first love:  A leżę w łóżku, a Ty skarbie?

Ja: A siedzimy z chłopakami u mnie i oni chcą Cię bardzo poznać, a ja się stęskniłem za Tobą pysiuuuuu! Chodź do mnie, przytul mnie i daj mi buzi takie jak zawsze!

My first love: Jejku dzieciaku co Ty piłeś i to beze mnie?! Nigdy nie jesteś, aż tak czuły w naszych rozmowach. Jeżeli chcesz to mogę przyjść za 10 minut, bo muszę się wyszykować.

Ja: Okiiii to czekam misiu <3

My first love: Kocham Cię Squirrel <3

Ja: Ja Ciebie też hyung <3!

----------------------------------------------------------------------------------

                                                           Wracając do rozmowy po przeczytaniu sms'ów.

Ja: San debilu zajebie Cię! Kurwa jak mogłeś wziąć mój telefon bez pozwolenia!!!!! - Wydarłem się i gdy miałem mu już przyłożyć w twarz ktoś zadzwonił dzwonkiem do drzwi.

Ja: PROSZĘ - krzyknąłem, gdyż nie chciało mi się wstać.

Zanim zdążyłem się odwrócić kto przyszedł uderzyła mnie silna woń perfum i zaciśnięta wokół mojej talii ręce mojego chłopaka, który składał mi w tym momencie delikatnego całusa w policzek. Pewnie miał ochotę na coś lepszego niż tylko buziak w policzek, ale przy moich przyjaciołach się za bardzo krępował.

Long love ~Minsung~ |ZAKOŃCZONE|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz