•ah bir izin versen

10 1 1
                                    

01.02.2019
P2

Bu duyguları nasıl anlatabilirim, hiç bilmiyorum ama;
Deniyorum her gece.
Yılmadan, seni düşünüyor tanımını koymaya çalışıyorum.
Dinlediğim şarkılarda, baktığım yerlerde, hissettiğim duygularda kısaca her şeyde seni görüyorum. Beni avlıyorsun, beni takip ediyorsun. Durmadan, zaman farketmeksizin, uykuda senden uzaklaştığımı sanarken bu sefer de uykularıma giriyorsun.
Uzun bir antremandan sonra hiç geçmeyecek gibi gelen bir ağrı gibisin. Geçeceksin biliyorum ama o anlık geçmeyecekmişsin gibi hiç gitmeyecekmiş sana olan bu aşkım gibi hissediyorum.
Tabi senin yaşattıkların ağrılar ile hiçbir benzer yanı yok; sen aksine hayat veriyorsun.

&&

Nasıl anlatayım bilemiyorum. Yıllarca kaçtığım şeylerden en büyüğü olmana rağmen sana kendi isteğimle esir oluyorum. Kendime soruyorum, neden?
Niçin ben bu kadar sevmek zorundayım?

Ah güzelim,
Zorunda değilim ki.
Böyle güzel hissettirmeseydin ve
Seni böylesine arzulamasaydım seni sevmezdim.
Bu kitapta hayatımda hiç söylemediğim kadar 'sevmek' fiilini kullandım. Bundan rahatsız olmama rağmen, şunu bilmeni isterim, eğer olur da sana okuturum veya karşına çıkar: ben her seni seviyorum dediğimde, iki sıradan kelime söylemiyorum.
Seni seviyorum diyorum çünkü,
Bu şu anlama geliyor:
Gözlerine bakarken kendimi kaybediyorum,
Eve geldiğimde aklımdan çıkmıyorsun ve hep ne yaptığını merak ediyorum. Bazenleri açıp fotoğrafına bakıyorum. Sende kimsenin görmediği kadar şey buluyorum. Artıların için seninle olmak istemiyorum, eksilerin için de. Sen sen olduğun için, eksilerine eksiklerine doğrularına fazlalarına bakmadan seviyorum. Kayıtsızca gözetiyorum seni; ne yaptığın, ne düşündüğün, ne istediğin beni çok ilgilendiriyor.
Hep bir kulağım sende. Bir şey dersen dinlemem çok önemli. Seni dinliyorum. Bunu bil istiyorum bu yüzden sürekli dile getiriyorum fakat bunu farklı şekilde algılıyorsun. Herneyse bunun bir önemi yok.
Her ne geçiriyorsan yanında olmak istiyorum. Seni kısıtlamamak, tersine seni daha da özgür yapmak istiyorum. Sana yaşatabileceğim hisleri başkaları yaşatsın istemiyorum. Çaresizce kalbimin kıyısından geç ve orada oyalan istiyorum. Çoook uzun bir süre için oyalan.
Sonra da kalmaya karar vermeni istiyorum.
Ruhunun yorgunluğunu dindirmek istiyorum. Hep soğuk olan ellerimle seni soğutmak istiyorum. Ellerini ısıtamayabilirim fakat kalbini ısıtabilirim. Zorluklara siper olabilirim her düştüğünde kaldırabilirim.
Ördüğün duvarları birlikte daha güçlü örebiliriz. Kırıkları var o duvarın, çatlakları. Al beni bir tanesinin arasından. Küçüğüm biliyorsun hemencecik geçerim, girerim kalbinin içine sarılırım sana. Asla bırakmam.
Bir izin versen, ahh bir izin versen.

Keşke.

everytime we say goodbyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin