•dükkanındayım

9 1 0
                                    

01.04.2019
P2

Senin düşündüğün gibi basit düşünmeye karar verdim. Seni unutmayacağım fakat sevdiğim şeylere daha çok yük vereceğim. Pardon, daha çok sevdiğim şeylere. Ne bileyim, belki anlarsın. Kendimi çok özledim. Seni düşünmediğim anları çok özledim. Düşünüyorum da, ne güzel vakit geçirirmişim kendimle. Şimdiyse ne zaman fiziksel olarak yalnız kalsam sen geliyorsun aklıma. Ruhsal olarak yalnızlıktan hiç bahsetmiyorum bile. Hep aklımda değilsin, bazenleri hayatın akışına kapılıp gidiyorum. İşte o anlarda aklımda en azından büyük bir kısmında olmuyorsun. Ondan şikayetçi değilim ben zaten, ben gözlerimi kapandığımda gelen yüzünden şikayetçiyim. Ben sadece senden ibaret değilim. Ben sadece seni sevmiyorum. Başka şeyleri de seviyorum, mesela kendimi de seviyorum. Daha başka şeyler de yapmam lazım, kendimi çok boş hissediyorum.
Benden hoşlanırsan çıkarız, hoşlanmazsan unuturum. Bu senin taktiğin, hatırlasana. Ben de uygulasam nolur ki, bence çok da güzel olur. Bakalım, zaman gösterecek yolu. Aydınlatacak kaderimizi.
Yine de şöyle bi düşünüyorum seni.
Yanındayken hissettiğim tüm duyguları düşünüyorum da nasıl güzel iç titreten duygular.
Beni sevmen için ne yapabilirim?
Ayaklarına kapansam ağlasam, yalvarsam?

Ah, yine aldın götürdün beni diyarlara. Oysa bu bölümü yazmak isteyişim, seni unutmakta ısrarcı olmamdır. Ne kadar güzel olsan da, ne kadar güzel hissettirsen de yanındayken; gecelerim zehir oluyor benim. Uykularımdasın, ne zaman senden ayrılsam oradasın. Senleyken sıkıntı yok, sensizken adeta fazla senliyim. Sen kokuyorum, sen yokken. Bilmiyorsun bunları, yazdığım şiirleri; karaladığım resimleri, hayallerini kurduğum anları bilmiyorsun. Kalbimin ağlayıp yakarışlarını, beynimin oflayışlarımı, gözlerimin yaşlarını bilmiyorsun. Sana açılsam söylesem bile seni sevdiğimi asla bilemeyeceksin. Hiç benim durumumda olmadın, anlıyorum seni. Ben de olmamıştım senden önce. Beni sevenleri hiç anlayamamıştım. Biliyorum güzelim. Biliyorum maalesef.

İşte bu yüzden, sana anlatsam da anlamayacağından dolayı benim içinde bulunduğum bu güzel dükkandan yavaş yavaş çıkmam gerekiyor. Alacaklarımı alacağım ve biraz daha takılıp çıkacağım dükkandan.
(Ha bu arada, dükkan sensin ve aldıklarım da seni severken öğrendiklerim. Senden parçalar.)

&&

Sevdiğim, seni çok seviyorum; dükkanından hiç çıkmak istemiyorum.
Fakat sen beni sevmiyorsun. Sanıyorum dükkanı birkaç saatliğine açmıştın.
Gidiyorum.

everytime we say goodbyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin