Ik ga straks dan wel even nog op de doos kijken misschien staat er nog een tekst op met uitleg.
"Mag ik van het weekend naar Jackson zijn feest?" Vroeg ik.
"Tuurlijk waarom niet. Jullie gaan altijd samen naar feesten. Weet hij ook op welke dag van het weekend?"
"Ik denk een zaterdag."
"Je mag er heen gaan hoor!"
"Dank je!!!"
Ik ga alvast naar boven om mijn pyjama aan te trekken en dan op de doos te kijken of er nog meer tekst vanaf komt.Ik pak een andere kaars en die houdt ik onder het vervaagde stukje. Het is wel moeilijk te lezen, maar ik probeer het toch een beetje te lezen en op te schrijven.
"Wees voorzichtig met je wensen. Sommige kunnen je leven compleet veranderen en.."
Toen was het niet meer te lezen. Ik weet dat ik voorzichtig moet zijn, maar mijn leven compleet kan veranderen niet. De doos lichtte op en er kwam een groen licht uit. Ik keek midden in het licht. Ik was alles vergeten wat er net gebeurde. Toen besloot ik maar Netflix te kijken en te slapen.Het is de volgende dag. Ik begon met wat flinke hoofdpijn op te staan. Ik kon mij ook amper wat van gisteren onthouden. Het enige wat ik nog weet is dat mijn moeder een leuke sneeuwbol voor mijn verjaardag gaf en dat ik naar het feest van Jackson mag. Het is tijd om naar beneden te gaan om te eten, daarna aankleden en naar school.
"Heey heey, Evie! Hoe is het? Alles goed vandaag en heb je ook zien in het feest van overmorgen? Riep Jackson van een verre afstand.
"Zeker wel! Alleen ik heb geen leuke kleren of ik zie er eigenlijk überhaupt niet leuk uit." Zei ik nog al schamend terug.
"Kom anders vanmiddag met ons winkelen? Wij gaan vanmiddag toch shoppen en dingen voorbereiden voor het feest." Zei Faylynn.
"Lijkt mij heel erg leuk!"
"Mooi. We gaan gelijk uit school. Ik kijk er nu al naar uit!"
We lopen allemaal naar de les. Gelukkig hebben we een korte dag en meer tijd voor shoppen!!Het is uit school. Faylynn die staat met nog twee andere vriendinnen op mij te wachten.
"Hoi, ik ben Amy!" Zei een blond meisje.
"En ik ben Karen." Zei een meisje met bruin haar.
"Ik ben Evie! Leuk om jullie te ontmoeten."
We lopen met z'n alle weg naar de stad. Faylynn trekt me mee naar de een dure winkel. Ik keek op de prijs van bepaalde jurken en die waren best wel duur. Sommige waren wel €200.
"Fay, ik kan dit niet betalen. Het is allemaal te duur voor mij." Zei ik.
"Nee joh, kom pas hem even. Of deze twee." Zei Faylynn enthousiast.Ik loop het pashokje binnen. Ik heb de eerste jurk aan en toch vind ik iets niet leuk staan. Het kan de jurk zijn of ik ben het zelf. De jurk is opzich wel leuk. Het is mijn lelijke uiterlijk. Ik was er zelf ook nooit echt blij mee. Ik pak de doos met de wensen, pak een kaars en wens weer iets.
"Ik wens dat mijn lelijke uiterlijk verdwijnt en een mooiere ik wordt."
Het kaarsje is uit. Ik heb even mijn ogen dicht en draaide me terug naar de spiegel. Ik was van een lelijke nerd naar gewoon normaal leuk meisje gegaan. Ik ben zo blij met dit uiterlijk.Ik loop de paskamer uit en laat aan Faylynn het jurkje zien.
"Tadaa, en hoe staat het jurkje mij?"
Ik zag niemand meer in de winkel staan. Zouden ze opeens weg zijn gegaan? Ik weet het niet. Ik kijk in mijn contacten en zie geen Faylynn er meer in staan.
"Wat is hier nou weer aan de hand?" Zei ik vreemd.
Ik had maar besloten om mijn spullen te pakken en Jackson te zoeken. Misschien wist hij waar Faylynn was.Aan het bellen met Jackson:
"Hey, weet jij waar Faylynn is gebleven met haar vriendinnen?"
"Sorry Evie, maar ik weet niet waar je het over hebt. Ik ken geen Faylynn en nog nooit gezien. Ik denk dat je een beetje aan het dagdromen bent. Maar zie ik je morgen nog op school?"
"Ja, ik zie je morgen byee."
"Tot morgen."Het is een hele foute boel dat ik Faylynn niet meer zien en dat niemand haar kent...
JE LEEST
My Life of Wishes (NL) [Voltooitd]
Historia CortaEvie Forrest heeft in het verleden een erg ongeluk meegemaakt. Sinds dat ongeluk wordt ze allemaal gepest op school. "Je stelt je allemaal aan." "Dat ongeluk stelde niks voor." Zulke dingen zeggen mensen tegen haar. Het is de dag aangekomen dat Evie...