İlk olarak destek çıkarsanız çok sevinirim.
Ayrıca acemi biriyim tabiki hatalarım olacaktır.
Şimdi başlayalım.
~♥~
Bilinmeyen: Selam bebek donun ne renk...
Jungkook: Kimsiniz?
Bilinmeyen: Ahh.. Klasik soruna klasik bir cevap veriyorum. Sadece hayranlarından biri.
Jungkook: Aish! Sizin gibilerle uğraşacak vaktim yok. Bırakın artık beni be!
Bilinmeyen: Ne barıyon!? Yakışıklı olmasaydın böyle bişe olmazdı. Ayrıca ben senin bildiklerin gibi değilim.
Jungkook: Onlar gibi mesaj atıyor ve yakışıklı olduğum için beni seviyorsun. Yanlışmıyım?
(Bilinmeyen çevrim dışı)
Jungkook: Hey! Böyle olmaması gerekiyordu.
Senin dır dır etmen benim çıkmam gerekiyordu!
Ahh... Ne saçmalıyorum senden kurtulmuş oldum Bilinmeyen.
(Jungkook çevrim dışı)
~
Ahh kendini ne sanıyor bu!
Bi de gelmiş beni yakışıklı olduğum için seviyorsun falan diyor! Hah! Yakışıklıymış. Tamam pürüzsüz teni, uzun boyu, görmediğim halde belli olan karın kasları olabilir. Ama bu diğer kızlar gibi onu sadece görünüşü için sevdiğim anlamına gelmiyor.
Aish! Okula geç kalacağım!
...
Mükemmel! Okula geç kalarak berbat olan günümü daha da berbat ettim. Şu an ne mi yapıyorum? Okula geç kaldığım için on kiloluk çantamı havada tutarak can çekişiyorum. Lanet olası hoca! Bi sen eksiktin.
"Aha! Sürekli üyemiz Jeon Jungkook geliyor geç hemen şuraya!" diyen hoca ile kafamı ona çevirmiştim. Yine yakışıklıydı. Böyle bir esere nasıl ceza verebilirlerdi?
Cezamız sona erdiğinde ilk önce çantamı sırama bıraktım ve doğruca tuvalete gittim. Cebimden telefonu çıkartıp yazmaya başladım.
Bilinmeyen: Kolların..
Acıyor mu Jungkook?
Jungkook: Bundan sanane? Beni rahatsız etmeyi kes psikopat kız!
Bilinmeyen: Sadece nasıl olduğunu sordum.
Jungkook: Sanane!
Bilinmeyen: Aish! Sen gerçekten pisliksin.
Jungkook: Bana ne dedin sen?
Bilinmeyen: Yazıyor görmüyor musun!?
Jungkook: Ya! Beni tersleyip durma!
Yoksa sonu kötü olur anladın mı?
Neden görüldü atıyorsun!
Aish! Şunu yapıp durmasana.
Bak kimsin bilmiyorum ama öğrenirsem...
Bilinmeyen: Öğrenirsen ne!? Diğer kızları siktiğin gibi beni demi sikersin! Sadece kullanmak için...
Jungkook: Beni iyi tanıyorsun Bayan Bilinmeyen!
Evet hemde büyük bir zevkle yaparım dediklerinin acısını çıkarta çıkarta!
Bilinmeyen: Bulamayacağın için sorun yok Jeon Jungkook.
(Bilinmeyen çevrim dışı)
Jungkook: Görücez Bilinmeyen.
(Jungkook çevrim Dışı)
~♥~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aşık Olsana~JJK{Tamamlandı}
FanfictionBen seni karşılıksız severken sen neden beni görmedin Jeon Jungkook! Bilinmeyen:Bana aşık olsana Jungkook. 2 yıl sonra~ Junkook:Sana aşık oldum Yoon... Başlama tarihi: 02 Mart 2019 Bitiş Tarihi: 05 Mart 2019