Şu an birlikte sahil kenarında oturmuş pamuk şeker yiyorduk. Dayanamdım ve konuşmaya başladım. Sonuçta aklımdaki soruların giderilmesi gerekiyordu. Aynı şekilde onunda aklındaki soruların giderilmesi gerekiyordu.
Sessizliği normalinden biraz daha kısık çıkan sesim ile bozdum.
"Neden? Neden yüzünü dahi görmediğin... O kızı seviyorsun?"
"Bende bilmiyorum. Bir anda hayatıma girdi. Ve nedense bir anda gidecekmiş gibi hissediyorum. Onu sebepsiz yere kaybetmekten korkuyorum."
"Sor.."
"Ne?"
"Sor dedim. Sorularını eğer cevaplayabiliceksem cevaplayacağım ama eğer cevaplayamazsam ısrar etme."
"Onu tanıyor musun?"
"Evet."
"Onunla nasıl tanıştın?"
"Başka soruya geç."
"Neden seninle olmamı istedi?"
"..."
"Neden seninle olmamı istedi dedim Yoon? Ayrıca neden ikinize de aynı isimle sesleniyorum? Neden kendini bana göstermiyor!?" sonlara doğru sesi yükselmişti.
"Zaman Jungkook..." belkide boş bakan gözlerim onu sinirlendiriyordu.
"Bana beklememi söyleme Yoon!"
"Yarın görüşürüz o zaman sana bir şey vereceğim. Detayları yarın görüşürüz."dedim ve ayağı kalkıp evim diye adlandırdığım ama işkence yeri olan mekana yol aldım. Bir yandan Jungkook'u bir yandan eve gidince olacakları düşünüyordum. Benim zamanında evde olmadığımı biliyorlardı ve beni yine döveceklerdi... Peki ya ben yine sessiz kalıp dayak mı yemeliydim yoksa artık benim de kendimi koruma zamanım gelmiş miydi?
Anahtarı kapı kilidine girdirdiğimde sessiz olmaya çalışıyordum. Kapıyı sessizce açtım ve merdivenlerden aşağı doğru ineceğim sırada kollarımdan tutulup yere çarpılmam bir oldu. Babam yine içmişti. Annem desen sadece gülümseyerek bana bakıyordu. Ama yakında onun gülümsemesini alacaktım. Babamı ise iyi bir şekilde ayıltacaktım.
Hızla ayağı kalktım ve var gücümle babamı geriye ittirdim geriye sendelemişti. En sonunda dayanamadım ve bağırmaya başladım.
"SİZ DAHA ANNE BABA OLMAYI BECEREMEYEN VARLIKLAR EN AZINDAN KENDİ KANINIZDAN YARATILMIŞ BİRİNE BUNU YAPMAYIN! HERGÜN DÖVÜLMEKTEN BIKTIM ANLIYOR MUSUNUZ! HER SABAH ERKEN SAATLERDE KALKIP MORARAN YERLERİMİ KAPATMAKTAN BIKTIM. SİZE BİR İYİ HABERİM VAR KURTULUYORSUNUZ BENDEN. ÖLECEĞİM ANLIYOR MUSUNUZ! BİR ANDA KALBİM İŞLEVİNİ YİTİRECEK VE SİZİN GİBİ PİSLİKLERDEN KURTULACAĞIM! Ben sizden nefret ediyorum! Bana şu küçücük yaşamımda ailenin ne demek olduğunu göstermediğiniz için sizden nefret ediyorum."
Annem dediğim kadının yüzündeki gülümseme silinmişti. Babam dediğim şahıs ise sanki gerçekten üzülmüş gibi yüzü asık ve gözleri dolmuş bir biçimde bana bakıyordu. Bundan sonra umrumda bile değillerdi. Annemin uzun yıllar sonra sakin çıkan sesini duymuştum.
"'Ö-ölecek misin? B-ben, biz.. Özür dileriz kızım' dememizi mi bekliyorsun!? Geberirsen geber!"
"Merak etmeyin geberişimin ardından çok üzüleceksiniz!"
Dedim bodrum katına indim neden diye sorarsanız iki katlı evde oda olmadığı için bodrum katında olmam gerekiyormuş.
Odaya girdikten sonra deftere birşeyler yazdım. Yarın Jungkook'a vereceğim şeydi bu. Ardından gece yarısı oldu ve ben tatlı rüyamdan uyanıp anne ve baba dediğim insanların odasına girdim para altın ne varsa toplayıp çantama koydum ardından erken bir saatte evden çıktım. Bir kuyumcuya gittim ve altınlar bozdurdum. Olan tüm paraya şu ana kadar biriktirdiğim paramı koydum. Bu gün doğum günümdü. Hala uyanmayan "ailem" işlerimi kolaylaştırıyorlardı. Valizimi topladım ve evden ayrıldım. Olan param ile canımdan çok sevdiğim dedemin bana bıraktığı mirasa yani yıkık dökükte olsa ev diyebileceğim yere gittim. En azından eşyalar vardı. Son zamanlarımı onlar olmadan geçirecektim.
Paramın yarısını yetim çocuklara bağışladıktan sonra dedemin bana bıraktığı evi düzenledim. Jungkook bana mesaj atmıştı. Saate baktığımda okul vaktinin dolduğunu gördüm.
Jungkook: Yoon... Buluştuğum kız yok. Şey kuralı ihlal ettim ama boşu boşuna beklemek istemiyorum.
Yoon: Gelecek...
Jungkook: Bana birşey vereceğini söylemişti..
Yoon: Evet sana önemli birşey verecek.
Dedikten sonra koşarak o parka ilerledim. Sağ cebimde ona vereceğim bir mektup vardı. Ve işte.. Karşımda günümü güzelleştiren Jeon Jungkook...
~♥~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aşık Olsana~JJK{Tamamlandı}
FanficBen seni karşılıksız severken sen neden beni görmedin Jeon Jungkook! Bilinmeyen:Bana aşık olsana Jungkook. 2 yıl sonra~ Junkook:Sana aşık oldum Yoon... Başlama tarihi: 02 Mart 2019 Bitiş Tarihi: 05 Mart 2019