dört

66 6 0
                                    

Onunla telefondan konuşmak için işim olduğunu söyleyip yanında gitmiştim. Biraz gittikten sonra bir ağacın yanına oturdum. Beni göremiyordu. Cebimden telefonumu çıkartıp yazmaya başladım.

Yoon: O kız kimdi?

Jungkook: Ahh.. Aslında tanımıyorum ve... Şey senden özür dilemek istiyorum.

Yoon: O kız güzel miydi?

Jungkook: Diyeceğim şeyden üzülecek misin Yoon?

Çünkü... Seni üzmek istemiyorum. Yanlış anlama her kıza böyleyim..

Yoon:Basit bir soru sordum Jungkook.

Jungkook: Evet güzel bir kızdı. Hatta onunla daha sık karşılaşmak isterim.

Yoon: Peki.

Jungkook: Bu kadar mı?

Yoon: Ne dememi beklerdin. Ne! Onu güzel mi buluyorsun! Ben varken neden o ha neden! Dememi beklemiyordun umarım.

Sonuçta demiştim.

"BEN ONLAR GİBİ DEĞİLİM!"

Jungkook: Her neyse... Madem o kadar hoşlanmıyorsun

Neden..

Yoon: Neden mi seninle uğraşıyorum.. Ahh aslında bende bilmiyorum. Şey zevkli oluyor galiba. Neyse sıkıldım görüşürüz.

Jungkook: Ya! Nasıl benden sıkılırsın!?

Yoon: Ben sizden sıkıldım dediğimi hatırlamıyorum Jeon Jungkook.

Jungkook: Ne bu resmiyet.

Yoon: İşlerim var Jungkook.

(Yoon çevrim dışı)

Ahh.. Kalbime ne oluyor. Canım acıyor etraf dönüyord. Kenardan geçen bir taksiyi görmem ile sendeleyerek taksiye gitmem bir oldu. Nefes nefese taksiye bindiğimde adama en yakın hastaneye gitmesini söyledim. Uzun zamandan sonra hastalığım tekrardan mı beliriyordu?Bu ne anlama geliyordu?

~♥~

Bana Aşık Olsana~JJK{Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin