beş

65 6 0
                                    

Yoon: Ölmekten korkarnmısın Jungkook?

Hayatına bir son geleceğinden korkar mısın?

Yapmak istediklerini tamamlayamamış olmaktan

Korkar mısın?

Jungkook: Bu ne şimdi?

Yoon: Bu günden sonra hergün,

Bugün gördüğün kız ile orada konuşurmusun Jungkook?

Jungkook: Seni anlamıyorum Yoon.

Yoon: O kızın sana ihtiyacı var Jungkook.

Ayrıca

Lütfen sana burdan yazdıklarımı o kız ile yap olur mu?

Jungkook: Yoon iyi misin?

Yoon: Sadece dediklerimi yapsan olmaz mı?

Jungkook: Pekala!

Yoon: Ve lütfen dediklerimi sorgulama sadece ben yazayım ve sen yap.

Jungkook: Ahh... Pekala.

Yoon:Onunla her gün okul çıkışı buluş.

Ona iyi davran.

Onunla sadece dediğim yerlerde buluş eğer yer belirtmediysem o parkta buluş.

Onun ya da benim kim olduğumuzu sorma.

Ona da Yoon diye seslen.

Ona pamuk şeker al.

Şimdilik bu kadar Jungkook... İyi geceler.

(Yoon çevrim dışı)

(Jungkook çevrim dışı)

~

Ben yakın bir zamanda ölecektim. Ve ölmeden önce onunla olmak istiyordum. Onun yüzüne doyasıya bakmak istiyordum. Ben kalbim durmadan önce kalbimi hızlandırıcak o adamı istiyordum.

Yarın olmuştu o parka gitmiş sadece etrafı izliyordum. Belki gelmeyecekti ama yine de onu bekleyecektim.

Elim istemsizce kalbime gitti gözlerim doldu. Ama en azından ölmeden önce mutlu olabilecektim. Hala takma ismimin Yoon olduğunu sanıyordu. Bu yüzden okulda Yoon isimli kızlar hariç herkesle konuşuyordu. Ahh... Nasıl bu kadar basit bir şeye kanabilirdi. Gerçek ismim olduğunu tahmin etmeliydi.

Bu düşüncelerimden sıyrılıp gözlerim ile tekrardan Jungkook'u aramaya başladım. Arkamdan gelen ses ile ilk başta gülümsedim sonrasında yüz ifademi eski haline cevirip arkama baktım.

O gelmişti evet gelmişti! Hemde yüzünü dahi görmediği bir kızın dediklerini yaparak, tanımadığı bir kıza zamanını veriyordu. Bana bağlanmasını istemezdim ama son zamanlarımı sadece mutlu geçirmek istiyordum. Bencil bir insandım.

En azından hergün ailem tarafından şiddet görmekten kurtulacaktım. Doğru ya öleceğime çok üzülürlerdi. Sonuçta her gün dayak atacak, küfürler savuracak bir başka çocukları yoktu.

Bana yaklaşan Jungkook ona baktığımı görünce yalancı bir gülümseme taktı yüzüne ve kibar bir şekilde "Lütfen otur" dedi. Ardından elini yanağıma götürdü ve biraz okşadı. Yeniden konuşmaya başladı "Tam olarak kim olduğunu bilmiyorum Yoon ama birisi var ve ben onun dediklerini sadece yapmak istiyorum. Bu gün onun bana dediği şeyleri yapacağım."

"Aptalca ama galiba yüzünü görmediğim sesini duymadığım veya ismini bile bilmediğim birinden hoşlanıyorum. O beni mutlu ediyor. Ve ben onu üzmemek için sana da iyi davranacağım Yoon. İlk başta Pamuk Şeker alarak işe başlayalım ne dersin?" bana bağlanmasını istemiyordum ama o bana karşı duygular beslemeye başlamıştı bile. Benden hoşlanacağını tahmin etmemiştim. Ne kadar süredir tanışıyorduk ki?

O benden hoşlanıyor.

Ölmek üzere olan ve sonrasında untacağı bir kızdan hoşlanıyor.

~♥~

Bana Aşık Olsana~JJK{Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin