sekiz

47 6 0
                                    

Hangi kuralı ihlal etmişti ki? Merak etmiştim. Kenara oturdum ve etrafı seyretmeye başladım. O da yanıma oturdu. Fark ettirmeden yazmaya başlamıştım bile.

Yoon: Hangi kuralı ihlal ettin Jungkook?

Jungkook: Ben...

Yoonu takip ettim yani yüzünü gördüğüm yanımda olan Yoonu ve şey o ev orası yıkık dökük. Sence benim evimde kalmasını söylemeli miyim Yoon?

Yoon: Ailesi ile yaşadıkları. Onları gördün mü?

Jungkook bana kısa bir bakış atıp yazmaya devam etti.

Jungkook: Kulak misafiri oldum.

Yoon: Pekala!

Jungkook: ?

Yoon: Şimdi işim var Jungkook!

Jungkook: Onu evime davet edeceğim Yoon en azından verdiğin kurallardan bunu yapabileyim.

Ona iyi davraniyim ama şunu unutma Yoon beni garip bir şekilde etkiliyorsun..

Gözlerimi ona diktim kalbim hızlanıyordu onun gözlerine baktığımda. Bu anlamsızdı ben neden farklı hissediyordum? Ben ölmeden önce birine umut vermek istemiyordum.

"Yoon. Ben dün seni izledim ve anlarsın işte. Benim evimde kalmaya ne dersin? Bak bunu senden hoşlandığım için falan değil ben. Sadece ona söz verdim sana iyi davranacağım Yoon."

"Jungkook... Bana bu kadar iyi davranırken sana yalan söylemek istemezdim ama boşversene. Ben sana yük olmak istemiyorum."

"Bu yük olmak değil Yoon"

"Jungkook hani demiştim ya eğer ben, sen buraya geldiğinde burada yoksam bu mektubu oku diye."

Sadece evet dercesine kafa sallamıştı.

"O mektubu ben buradan gittikten sonra okur musun?"

Yeniden olumlu yönde kafa sallamıştı. Biraz gezindikten sonra ben değerli dedemin evine doğru yürüyüşe çıkmıştım. Onun o mektupta yazanları okuduğunda vereceği tepkiyi merak ediyordum.

Ah! Seni özleyeceğim Jeon Jungkook...

~♥~

Bana Aşık Olsana~JJK{Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin