Dışarıya çıkmıştı kafeye ilk giden o olmuştu telefonunda birşeylere bakıyor ve o mükemmel gülümsemesini sunuyordu. Ben ise onun yüzünü en rahat görebileceğim yere geçmiş kahvaltı yapıyordum. Dayanamadım ve telefonumu çıkartıp mesaj yazmaya başladım.
Yoon: Arkadaşların ne zaman gelecek. Onları beklerken açlıktan öleceksin.
Jungkook: Ah, yine mi sen?
Yoon:N'oldu yoksa sevgilinle mi konuşuyordum? Hah gülümsemenden anlamalıydım!
NEYSE JEON JUNGKOOK BİR DAHA SANA ASLA YAZMAM!
Jungkook: tm
(Mesaj gönderilmedi)Hey! Çocuk gibisin.
(Mesaj gönderilmedi)UMRUMDA DEĞİLSİN!
(Mesaj gönderilmedi)Sonuşta sıradan bir hayransın.
(Mesaj gönderilmedi)Ah, bir de şey var! Bir daha beni rahatsız etme! Git başkasının sikinde dolan anlıyor musun? Zaten kim olduğunu dahi bilmiyorum!
(Görüldü)
(Yoon çevrim dışı)
O mesajı attığıma nedense pişman olmuştum. Ne olursa olsun karşımdakinin bir insan daha da önemlisi beni seven bir kadın olduğunu unutmuştum. Ahh neler oluyor sana Jungkook bu kadarkaba bir insan değildin.
Özür mesajı atacak cesaretim yoktu. Onu üzmek istemezdim. Ne yapacağımı düşünürken karşı masadaki kız göz yaşlarıyla alanı terk etti. Aceba Yoon da böyle ağlıyor muydu? Ne yapmam gerekirdi.
Bu sırada kafeye geldiğimden bu yana mesajlaştığım arkadaşlarıma yeni bir mesaj yazdım ve işimin çıktığını bu gün bensiz gezmeleri gerektiğini yazdım. Ve bende etrafta gezinmeye başladım. Daha demin aynı kafede olduğumuz kızın parkta ağladığını gördüm.
Nedenini bilmiyorum ama ayaklarım beni o kıza götürdü. Kızın yanına usulca oturduğumda kız yüzüme bile bakmadı. Bu yüzden ilk konuşmayı ben yaptım.
"Sebebini bilmiyorum ama artık ağlamamalısın. Güzel kadınlar ağlamayı hak etmez."dedim.
"Ama erkekler 'Güzel Kadınları' çok güzel ağlatıyorlar."her erkeği bu kategoriye alamazdık ama benim buraya çok yakıştığım aşikardı.
"Galiba bende ağlattım ve çok pişmanım. Maalesef ona mesaj atmaya cesaretim yok. Onun için üzülüyorum sonuçta beni seven birisi."
"Peki sen?"
"Yüzünü dahi görmedim. Bu yüzden bir şey diyemiyorum. Benim için mesajlardan çok yüz yüze konuşmak daha iyi."
"Seninle konuşmak çok güzel, çok rahatlatıcı. Aceba burası sık sık geldiğin bir yer mi?"
Sadece kafamı sallayarak cevap vermiştim. O sırada o da işinin çıktığını söyledi ve burdan uzaklaşıp gitti. İlk defa bu kadar güzel bir kadın görmüştüm.
O sırada bildirim sesi ile dikkatimi telefonuma verdim.
Yoon: O kız...
Sizce bu bölüm nasıldı? Olabildiğince çok bölüm atmaya çalışıyorum. Kısa yapıyorum ama sık sık atmaya çalışacağım sizi seviyorum desteğinizi bekliyorum♥
xfatmax6~Hikayesine destek çıkarsanız sevinirim millet♥
~♥~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aşık Olsana~JJK{Tamamlandı}
FanfictionBen seni karşılıksız severken sen neden beni görmedin Jeon Jungkook! Bilinmeyen:Bana aşık olsana Jungkook. 2 yıl sonra~ Junkook:Sana aşık oldum Yoon... Başlama tarihi: 02 Mart 2019 Bitiş Tarihi: 05 Mart 2019