Jungkook...
Elimdeki mektubu zarfından çıkardım ve okumaya başladım.
Merhaba Jungkook..
Ben Yoon hem sanal aşkın hemde gerçekteki o kız. Evet aynı kişiyim Jungkook.Sana yalan söylediğim için özür dilerim.
Ben senden hoşlanıyorum Jungkook. Şu an belki ölüyümdür belki diri. Ama seni çok özleyeceğim. Benim ölmeden önceki maceram..
Senden son bir istekte buluna bilir miyim?
Eğer yapacaksan aceba Jungkook... Aileme olan intikamımı alır mısın? Hoşlandığın kız için hiç olmadı bunca zamanlık hatrım için bunu yapar mısın?
Bu bilinmeyen numaranın sana bir mesajı var Jungkook.
Bilinmeyen:Bana aşık olsana.
Gözlerimden akan yaşlar damlıyordu kağıda. Peki neredeydi şimdi? O neredeydi? Şu aile meselesi... Eğer o öldüyse bari son isteğini yapmalıydım. İlk önce evlerini ellerinden aldım ve onları kapı dışarı ettim. Ardından onun odasını aradım. İkinci katta da yoktu. O sırada bodruma inen merdivenleri gördüm. Yavaş adımlarla aşağı indim. Soğuktu...
Odası bu yerdeydi soğuk, havasız... Kenarda bir tane eski bir minderden yapılma yer yatağı, karşısında bir tane masa ve masanın yanında dolap. Yerde ne halı vardı ne de etrafta onu ısıtabilecek bir şey. O nasıl burada kalmıştı? Üşümemiş miydi?Masasının üstündeki bir kağıt ilgimi çekmişti.
"Yatağımın altında" yazısı vardı. Yatağın altına baktığımda para vardı. Yüksek miktar para ve yatağın üstünde başka bir not.
Benim gibi kalp hastalarına yardım için kullanır mısın bu parayı? Ben kullanamıyorum. Neden mi? Çünkü şu son zamanlarımı başka bir yerde yanlız başıma geçirmek istedim. Birkaç gün birkaç gün içerisinde sana mesaj atarım...
Çok hızlı gelişiyordu her şey... Onu merak ediyordum.
~♥~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Aşık Olsana~JJK{Tamamlandı}
FanfictionBen seni karşılıksız severken sen neden beni görmedin Jeon Jungkook! Bilinmeyen:Bana aşık olsana Jungkook. 2 yıl sonra~ Junkook:Sana aşık oldum Yoon... Başlama tarihi: 02 Mart 2019 Bitiş Tarihi: 05 Mart 2019